امام‌ جمعه ابرکوه:

مشاهده یک جرم هم در ابرکوه زیاد است

امام‌جمعه ابرکوه گفت: در شهرستانی مثل ابرکوه که طلایه‌دار دیانت، معنویت، اخلاق و موازین انقلابی است، مشاهده یک جرم هم زیاد است .

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در دیدار روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان پاسگاه‌های نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش این نیروها در ایجاد آسایش روانی و امنیتت خاطر در بخش‌های مختلف زندگی مردم، اظهار کرد: آنچه جامعه را به آینده امیدوار می‌کند، امنیت است که شما توانستید با ناامن کردن منطقه برای مجرمان، این امنیت را تا حدی که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته، برقرار کنید . 

 
وی تصریح کرد: ارتکاب جرم در استان یزد نسبت به سایر مناطق کشور افت محسوسی داشته و اگر هم جرمی مشاهده می‌شود، بیشتر از ناحیه افراد غیربومی است ولی با این وجود، در شهرستانی مثل ابرکوه که طلایه‌دار دیانت، معنویت، اخلاق و موازین انقلابی است مشاهده یک جرم هم زیاد است . 
 
حسینی خاطرنشان کرد: باید به مردم از طریق فرهنگ‌سازی آموزش داد که هر کسی پلیس خود بوده و بر رفتار خویش نظارت داشته باشد چرا که این امر یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که دشمن تلاش دارد با ترویج منکرات و تشویق جوانان به ناهنجاری، آن را افزایش دهد . 
 
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در پایان نیز داشتن رأفت اسلامی را یکی از اموری دانست که نیروی انتظامی می‌تواند در عین هوشیاری، مراقبت و تسلط بصیرانه بر زوایای امور اجتماعی، برای بزه‌کارانی که هیچ‌گونه سابقه کیفری نداشته و از روی جهل جرمی مرتکب شده‌اند، اعمال کند . 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..