‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تاکید کرد:

حمایت مدیریت ارشد استان از سرمایه گذار‌ی بخش خصوصی در یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه، تأکید کرد: مدیریت ارشد استان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه حوزه ها حمایت می کند.

به گزارش یزدی نیوزنهمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "محمدرضا حبیبی" رئیس کل دادگستری استان و اعضای این ستاد در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این جلسه تاکید کرد: اولویت مدیریت ارشد استان حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در یزد است و بر تسریع در روند مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در استان و در حوزه های مختلف تأکید داریم.
زینی وند ادامه داد: خوشبختانه دو مجموعه بزرگ از جمله بیمارستان و یک باب هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است و تاثیر خوبی در حوزه سلامت و گردشگری در استان خواهد داشت که لازم است ‌با توجه به سرمایه گذاری چند میلیارد تومانی، در رابطه با ارائه تسهیلات وام، تسریع در روند امور انجام شود.
"محمدرضا حبیبی" رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست ضمن تاکید بر تسریع در روند رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی از سوی دستگاه قضای استان، ‌گفت: اگر احساس می‌شود که برخی از مشکلات در استان قابل حل نیست باید گزارشی برای رئیس قوه قضاییه و شورای عالی هماهنگی اقتصادی شامل سران سه قوه تهیه و ارائه شود.
گفتنی است در نهمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه گزارشی از وضعیت و مسائل مربوط به صادرکنندگان استان به ویژه در حوزه صنعت کاشی و سرامیک ارائه شد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..