احداث هتل قصر جهان بر اساس اقلیم و شرایط جغرافیایی نطنز

هتل قصر جهان برگرفته از اقلیم و شرایط جغرافیایی و مناسب با آداب و فرهنگ شهری در باغ شهر زیبای نطنز بنا شده است.

به گزارش یزدی نیوزبرخورداری این شهر از ده ها اثر تاریخی و جاذبه گردشگری از جمله مسجد جامع و بقعه شیخ عبدالصمد نطنزی، قلعه کوهاب، آتشکده ساسانی، مجموعه آب انبارهای تاریخی در محلات نطنز، درختان چنار تاریخی سرشک، حمام افوشته، شربتخانه سید واقف،  آسیاب‌های سرشک ،  کاروانسرای میر ابوالمعالی و ابیانه، نظر هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند .  

 
بهره مندی این شهر با طراوت از ظرفیت های گردشگری و افزایش روز افزون جمعیت شهر، ضرورت وجود اقامتگاه های شایسته و شکیل و دارای امکانات مناسب را  در سال های اخیر بیش از پیش نمایان ساخته است . از این رو مجموعه خدمات گردشگری، هتلداری و پذیرایی خوان گستر جهانی، برآن شد تا با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی خود اقدام به  طراحی ، ساخت و بهره برداری از هتل ۴ ستاره قصر جهان کند .
 
  شرکت خوان گستر جهانی از بدو تاسیس در سال ۱۳۷۸ تاکنون بر اساس وظایف تبیین شده خود، تلاش گسترده ای جهت ارائه مناسبترین و بهترین خدمات در زمینه تهیه، طبخ و توزیع غذا، امور خدماتی، تأسیسات،  هتلداری و گردشگری، فضای سبز و تأمین نیروی انسانی  مصروف داشته و بعنوان بازویی توانمند  برای  بهبود و استانداردسازی این نوع خدمات در واحدهای تولیدی و صنعتی ، سازمانها ، شرکت ها و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی  عمل نموده است .
 
و اکنون این شرکت مفتخر است ، یکی از بهترین مراکز اقامتی و پذیرایی را که منطبق با استانداردهای هتلداری، در شهر زیبای نطنز بنا شده به بهره برداری برساند و جایگاه این شهر را در میان شهرهای گردشگری ایران عزیز ارتقاء بخشد .
 
هتل قصر جهان برگرفته از اقلیم و شرایط جغرافیایی و مناسب با آداب و فرهنگ شهری در باغ شهر زیبای نطنز بنا شده است.
 
کلنگ هتل قصر جهان را در یک روز پاییزی در منطقه خوش آب و هوای نطنز در میان انبوه  چنارهای قد برافراشته به زمین زد شد و پس از ۵ سال تلاش مستمر در سایه همدلی و همراهی مدیران و کارکنان این شرکت و مسئولان شهرستان نطنز بنای زیبای  این هتل قد برافراشت و اینک بعنوان نمادی دیگر از جاذبه های گردشگری مروارید کویر جلوه گری می کند .
 
این هتل با ۸ هزار متر مربع زیر بنا در هفت طبقه  بنا شده و دارای  قابلیت های  متنوع از جمله واحد های  اقامتی، پذیرایی و تجاری است.
 
هتل قصر جهان ، دارای ۱۰۰ تخت و ۳۰ واحد اقامتی و سوئیت مجلل است که با دورنمای زیبای کوهستان مشرف و باغ های سبز و دلنواز اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانان به یادگار می گذارد.
 
از آنجا که پسماندهای شهری یکی از معضلات مدیریت شهر سالم است، همت بنیانگذار این هتل ۴ ستاره برآن بوده تا از بهترین و کارآمدترین  سیستم های جمع آوری  پساب های هتل  استفاده کند . بهمین منظور تمامی پسابها پس از جمع آوری و هدایت به تصفیه خانه  مجدداً به چرخه طبیعت بازگردانده میشود تا ضمن پیاده سازی  اصول بهداشتی و زیست محیطی در حفظ منابع اب نیز نهایت صرفه جویی بعمل آید .
 
آرامش بخشی این هتل زمانی به اوج خود می رسد که میهمانان  و مسافران خسته از راه رسیده،  لحظاتی را در رستوران  بام  هتل،  با نوشیدن یک فنجان چای، غروب  زیبا و دل انگیز خورشید را در باغ شهر نظنز نظاره می کنند و لحظاتی رویایی را در صفحه خاطرات خود به ثبت می رسانند .
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..