بانک قرض الحسنه رسالت، هیچ پرونده‌ای در دادسرای مرکز استان یزد ندارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: علیه بانک قرض‌الحسنه رسالت هیچ پرونده‌ای در دادسرای مرکز استان تشکیل نشده است و این بانک با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم است .

به گزارش یزدی نیوز «علی اکبر شمس» در رابطه با شایعات اخیر راجع به تنها بانک قرض الحسنه کشور، افزود: متعاقب طرح موضوع اخلال در ارائه خدمات بانک رسالت، با بررسی های صورت گرفته، چنین موضوعی صحت نداشته و این بانک به روال گذشته خود به خدمت رسانی در حوزه مربوطه ادامه می دهد . 

 
وی شایعات مطروحه راجع به این بانک در شبکه های مجازی را در راستای جنگ اقتصادی دشمن دانست و اظهار کرد: فضاسازی راجع به این بانک در ادامه جنگ ارزی و ایجاد ناامنی اقتصادی صورت گرفته است تا در پی نوسانات ارزی اخیر در کشور، آرامش روانی جامعه را به التهاب و بی ثباتی مبدل نمایند . 
 
این مقام قضایی تصریح کرد: شهروندان گرامی باید اخبار صحیح را از کانال های رسمی پیگیری نمایند و از توجه به این گونه شایعات و انتشار آن جداً پرهیز نمایند . 
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد تصریح کرد: در صورتی که به مواردی برخورد شود که نشر این اکاذیب به قصد اختلال در امور اقتصادی بوده و یا هدف تشویش اذهان عمومی را دنبال می کنند، برخورد قاطع قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..