به مناسبت روز جهانی سالمندان صورت گرفت

بازدید سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد از خانه سالمندان بهار یزد

به مناسبت روز جهانی سالمندان، سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد و دیگر مسئولین استان از خانه سالمندان بهار یزد بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، اعظم شهرستانی سرپرست معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد گفت: با همکاری و همراهی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و دیگر مسئولین استان بمناسبت روز جهانی سالمندان با سالمندان خانه سالمندان بهار یزد دیدار و این روز را به آنها تبریک گفتند.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه این دیدار وجود سالمندان را مایه برکت جامعه دانست و تکریم سالمندان و احترام ویژه آنان را از آموزه های فرهنگ اسلامی برشمرد و گفت: در اسلام سالخوردگی نشانه و نماد تجربه و دانایی است و سالمندان گنجینه ای از دانش ، تجربه ، معلومات و اندیشه ها به حساب می آیند. از این رو باید مورد دلجویی، محبت و احترام قرار گیرند و شخصیت شان گرامی داشته شود.

ایشان در ادامه ضمن برشمردن مسئولیتهای اجتماعی در قبال سالخوردگان گفت : تمامی ما در مورد سالمندان وظایف و مسئولیت هایی داریم که باید به آنها عمل نماییم. احساس مسئولیت در قبال سالمندان، رعایت احترام آنها ، قدرشناسی از آنها و ارج نهادن زحماتشان،رعایت اصول انسانی در برخورد با آنها و گرامی داشت مقام ارزشمند سالمندان از جمله وظایفی است که تمامی انسانها در قبال آن مسئول هستند.

شهرستانی با بیان اینکه این بازدید با هدف عیادت، دلجویی، احترام و اکرام سالمندان و توجه به سالمند و قدرشناسی از پدران و مادران سالخورده و ناتوان انجام گرفت ،خاطر نشان کرد : این برنامه با همکاری سرکارخانم خامسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و دیگر مسئولین استان یزد و بمناسبت روز جهانی سالمند اجرا شد..

بخش نظردهی بسته شده است..