دیدار مدیرعامل هلال احمر و رییس دانشگاه فرهنگیان(پردیس شهیدان پاکنژاد) استان یزد :

دانشجو معلمان مبلغ بشردوستی در جامعه / درخشش کانون های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در هلال احمر / گسترش فعالیت هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان

مدیرعامل هلال احمر استان یزد به همراه سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان با رییس دانشگاه فرهنگیان یزد (پردیس شهیدان پاکنژاد)دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده با حضور در دفتر رییس دانشگاه فرهنگیان ضمن معرفی فعالیت های جمعیت هلال احمر استان و همچنین فعالیت های انجام شده در طی سال های اخیر توسط کانون دانشجویی هلال احمر ،گفت: کانون دانشجویی هلال احمر نهادی غیر سیاسی و غیر دولتی است که در جهت تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها، کوشش برای برقراری دوستی، تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در قالب ضوابط اساسنامه به منظور تحقق اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دانشگاه ها در موسسات آموزش عالی کشور تشکیل می شود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تشکر از دبیران و اعضاء کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان یزد افزود: خوشبختانه فعالیت آزمایشی کانون هلال احمر در این دانشگاه بازخورد مناسبی درسطح دانشگاه داشته است که کانون های فعال و درخشنده ای در دانشگاه فرهنگیان داریم.

دکتر حرازی زاده با بیان اینکه دانشجو معلمان می توانند مبلغان بشردوستی در جامعه باشند بیان داشت : کانون های دانشجویی برای ما بسیار دارای اهمیت هستند و امیدواریم با وجود اعضا فعال بتوانیم در کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه فعالیتهای اجتماعی خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

در ادامه سید جواد میرحسینی سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد ضمن گزارش فعالیت کانون های دانشجویی هلال احمر استان ییان داشت : در سالهای گذشته دو کانون فعال در سطح دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد و فاطمه الزهرا(س) داشتیم که بسیار عملکرد قابل قبول و درخشانی داشتند

سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت : یکی از محورهای اصلی ما آموزش ها می باشد که با کمک اعضا کانون های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آن را در بین مردم و سطح جامعه گسترش دهیم .

میرحسینی با بیان اینکه تقویم اجرایی و سالیانه تنظیم و فعالیتهایی مشترک در نظر گرفته شده است،اظهار داشت : همچنین در فیلد هایی چون اشتغال زایی  و کارآفرینی جوانان از قبیل طرح بومینو ورود کردیم و امیدواریم این روند را با مشارکت دانشگاه ها و اعضا جوانان و کانون های دانشجویی ادامه دهیم .

در ادامه جلسه دکتر رضایی رییس دانشگاه فرهنگیان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هلال احمر اظهار داشت : دانشگاه فرهنگیان متفاوت تر از بقیه دانشگاه ها می باشد بواسطه اینکه دانشجویان آن در بدنه جامعه هستند و با دانش آموزان زیادی سر و کار خواهند داشت .

دکتر رضایی جمعیت هلال احمر را یکی از سازمان های بسیار مهم با پشتوانه نیروهای مردمی در سطح کشور و نیز در جامعه بین الملل عنوان کرد و گفت: ما خواستارهمکاری های بیشتر در بحث آموزش در جامعه ،استفاده از ظرفیت های متقابل،برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه و برگزاری مانورهای امدادی در دانشگاه هستیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان یزد بیان داشت : در سال گذشته کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان در سطح استان و کشور درخشش خوبی داشتند و انشالله این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید جاذبه های ایجاد شود تا بتوان جذب حداکثری داشته باشیم ،گفت : برای دانشجویان جدیدالورود نیز باید زمینه را آماده و آنها را با فعالیتهای هلال احمر آشنا سازیم تا بتوانیم تعداد عضو بیشتری را جذب نماییم.

بخش نظردهی بسته شده است..