آغاز ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاه یزد

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر حوزه واقع در طبقه فوقانی مسجد دانشگاه یزد و یا به سایت www.HODAT.ir مراجعه کنند.

به گزارش یزدی نیوزمدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه یزد گفت: ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاه یزد در دوره کوتاه مدت فهم نظام اندیشه دینی آغازشد.

حجت‌الاسلام امامی افزود:این دوره یک ساله با هدف آشنایی عمیق و دقیق با نظام اندیشه دین، آموزش مهارت‌های جهاد علمی، فرهنگی و تهذیب نفس و خودسازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کلاس‌های  این دوره فقط روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود ادامه داد: این دوره یکساله ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان حداکثر سن ۳۵سال است.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه یزد گفت: از امتیازات دوره مذکور را معادل سازی با دروس معارف دانشگاه، اعطاء گواهینامه پایان دوره از طرف نهاد رهبری، برگزاری کارگاه‌های فن بیان، مدیریت فرهنگی، حضور استادان مجرب و دیدار با علما، مراکز فرهنگی، اردو است.
حجت‌الاسلام امامی افزود: دروس ارائه شده در این دوره نظام اندیشه حق، نظام اندیشه باطل، درس اخلاق و کارگاه رسالت الهی است.
وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام ۱۵مهرماه است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر حوزه واقع در طبقه فوقانی مسجد دانشگاه یزد و یا به سایت www.HODAT.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۳۵۳۵۸۷۸ و ۳۸۲۱۰۵۶۰ تماس بگیرند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..