مدرسه‌ای که در ابتدای سال تحصیلی پلمب شد!

در اولین روزهای سال تحصیلی جدید شاهد اختلاف و مشکلاتی بین آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای در شهرستان میبد بودیم که باعث بسته شدن درب یکی از مدارس قرآنی شد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن موحدی‌فرد» رییس آموزش و پرورش شهرستان میبد در این خصوص گفت: بعضی از فضاها آموزشی بلااستفاده‌ی آموزش و پرورش شهرستان بر طبق قانون در اختیار آموزشکده فنی و حرفه‌ای قرار گرفته است.

 
وی ادامه داد: البته بعضی از این فضاهای آموزشی مانند آموزشکده‌های زهرایی و امام خمینی(ره) با توجه به خیری بودن، نباید واگذار می‌شدند و باید طبق ضوابط و مقرارت به آموزش و پرورش بازگردانده شوند ولی فنی و حرفه‌ای از تحویل این فضاها ممانعت می‌کرد.
 
به گفته موحدی فرد، این مشکل از طریق وزرات آموزش و پرورش و امور حقوقی دانشکده فنی کشور در چندین جلسه که زمان‌بر نیز بودند، پیگیری شد و نهایتاً سوم مهرماه جاری یکی از این فضاها به آموزش و پرورش بازگردانده شد.
 
وی با بیان این که بازگرداندن آموزشگاه دیگر به اموزش و پرورش شهرستان نیز در حال پیگیری از طریق دو وزارتخانه آموزش و پرورش و آموزش عالی در تهران است، گفت: با توجه به این که موضوع تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید برطرف نشد، شاهد بسته شدن یکی از مدارس قرانی شهرستان در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید بودیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..