استقرارکارشناسان نظارت وبازرسی استان درفرمانداری میبد

مدیرکل سازمان بازرسی استان درنشست شورای اداری شهرستان میبد از استقرار کارشناسان نظارت و بازرسی این سازمان درفرمانداری میبد خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام اکبرطالبی گفت:گروه نظارت و بازرسی سازمان نظارت وبازرسی و سیاسی قضایی ،ازامروز درفرمانداری میبد به مدت یک ماه مستقر می شود تا پرونده های سالهای۹۴ تا ۹۶را مورد نظارت و بررسی قراردهند.

 
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی درموضوعاتی که مورد بررسی و نظارت قرار می دهند وجودندارد افزود:مردم هم چنانچه گله،حرف و یا شکایتی دارند به صورت اولویت بندی شده و مستند می توانند به کارشناسان سازمان درفرمانداری ارائه دهند .
 
مدیرکل سازمان نظارت و بازرسی استان گفت:همانطورکه مردم تا کنون به ما اعتماد کرده اند حالاهم اعتماد کنند و مطمئن باشند که هیچ مطلبی از  نظارت و بازرسی ما دور نخواهد ماند.
 
حجت الاسلام طالبی افزود:شهرستان میبد بعنوان پرجمعیت ترین شهرستان بعدازمرکزاستان ازشرایط خاصی بومی برخوردار است به همین خاطر هم بیشتر دربحث تفکیک و تغییرکاربری زمین مشکلاتی وجود دارد که فرماندار،شهردار و شواری شهر قول دادند برای اینکه قانون بهتر ودقیق تر رعایت شودهمکاری لازم صورت گیرد .
 
حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه کاری که قانونی انجام شود همه منفعت خواهند برد افزود :کارعمومی شهری و اداری را نمی توان به صورت کدخدامنشی انجام داد و باید این روش که بعضا درتغییرکاربری و تفکیک اراضی انجام میگرفته است به مسیرقانونی خود برگردد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..