پیام تسلیت رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در پی در گذشت نجاتگر داوطلب

جواد کمال آبادی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در پیامی درگذشت نجاتگر داوطلب این شهرستان مرحوم محمد جواد کمالی را تسلیت کفت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جواد کمال آبادی رییس جمعیت هلال احمکر شهرستان اردکان در پیام تسلیت خود بیان داشت:

انالله و اناالیه راجعون

گذر از مسافرخانه دنیا قانون لایتغیر این خاکدان فناست و خوبان, ساکنین همیشگی یاد و خاطره ی ماندگان دنیایند; گرچه رفتن دردناک بندگان نیک و محبوب خدا به آزادی از محبس دنیا تعبیر میشود ولی فراقشان جانکاه و غم فقدانشان جانگداز میباشد.

خبر حادثه دلخراش سقوط از  کوه و فقدان نجاتگر فعال و داوطلب نجیب هلال‌احمر شهرستان اردکان، مرحوم «محمدجواد کمالی اردکانی» موجب تألم و تاثر شد.

آن مرحوم، همواره پیش‌گام و پیش‌قدم در فعالیت‌های بشردوستانه، ناجی گم‌شدگان و گرفتاران در کویر و کوهستان و بسیار دلسوز و پیگیر در امر نجات آسیب‌دیدگان بود و اینک دست تقدیر، او را از جمع ما جدا کرد.

این‌جانب; این مصیبت دردناک را به همه داوطلبان و نجاتگران هلال‌احمر و کوهنوردان شهرستان به‌ویژه هم‌نوردان آن مرحوم تسلیت می گویم و برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده آن روانشاد, شکیبایی و تسلای خاطر از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

بخش نظردهی بسته شده است..