برگزاری کارگروه روستا و محرومیت زدایی استان

کارگروه روستا و محرومیت زدایی استان با محوریت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از برگزاری نشست کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی استان با هدف تبیین برنامه‌ها و اهداف این کارگروه ذیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله نظام خبر داد و به بیان برخی اقدامات صورت گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی در روستاها پرداخت.

«محمود زارع رشکوئیه» در این نشست با اشاره به برنامه های پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر مردمی بودن برنامه‌ها، افزایش شور و نشاط در بین مردم، انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان و همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها جهت حضور در این مراسم ها تأکید کرد.
گفتنی است در این نشست مسئولان کمیته‌های کارگروه روستا و محرومیت زایی استان ازجمله کمیته عمران و خدمات زیربنایی روستایی، کمیته تعاون و محرومیت زدایی، کمیته کشاورزی و منابع طبیعی و کمیته فرهنگی مشخص و مقرر گردید کمیته‌ها گزارش کاملی از اقدامات و برنامه‌های خود را به دفتر اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری ارسال نمایند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..