کویرنشینان اردکانی صدرنشین لیگ فوتبال ساحلی را شکست دادند

تیم ایفای اردکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی موفق شد تیم قدرتمند و صدر جدولی پارس جنوبی بوشهر را مغلوب کند.

به گزارش یزدی نیوز؛ تیم ایفای اردکان شب گذشته در هفته نوزدهم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف صدرنشین این مسابقات رفت.

 
در این مسابقه که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ورزشی و هواداران این رشته در زمین فوتبال ساحلی ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برگزار شد، اردکانی‌ها موفق شدند در رقابتی دیدنی با قضاوت ابراهیم اکبرپور و رضا سخنانی با نتیجه ۶ بر ۳ در مقابل تیم پارس جنوبی بوشهر به پیروزی برسند.
 
گل‌های نماینده اردکان در این رقابت پر برخورد را در این دیدار سید امین میرحسینی، علی طالبی، مهدی مسیحایی و محمد بهجتی به ثمر رساندند.
 
علی رحیمی، سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایفای اردکان پس از کسب این پیروزی ارزشمند در گفت‌و‌گویی کوتاه اظهار داشت: تیم ما در یکی از بهترین حالت‌های آمادگی خود از زمان تشکیل تیم قرار دارد و با وجود اینکه پارس جنوبی بوشهر، ملی پوش‌های زیادی داشت ما توانستیم با اتکا به جوانان و یک رقابت منطقی حریف خود را شکست دهیم.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام کویر اردکان، دیگر نماینده فوتبال ساحلی این شهرستان نیز عصر دیروز در ورزشگاه شهید پیوسته زاهدان با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل شهرداری چابهار شکست خورد تا همچنان در قعر جدول این مسابقات باشد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..