۱٨هزار دانش‌آموز آغاز سال تحصیلی را در اردکان جشن گرفتند

بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز اردکان از امروز تحت تعلیم ۱۲۰۰ معلم در ۱۲۷ مدرسه این شهرستان، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند .

به گزارش یزدی نیوز«محمداشرفیان» مدیر آموزش و پرورش اردکان در حاشیه مراسم نواختن زنگ سال تحصیلی جدید ، با اشاره به این ‌که جمعیت دانش‌آموزی شهرستان اردکان در سه بخش خرانق، عقدا و مرکزی از امروز مشغول به تحصیل شدند، تصریح کرد: شهرستان اردکان امسال بیش از یک‌هزار و ۵۳۰ نفر نسبت به سال گذشته افزایش دانش‌آموز داشته که بیشترین جمعیت دانش‌آموزی نسبت به جمعیت شهرستان را در استان به خود اختصاص داده است.

 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش آمار دانش‌آموزان طی چهار سال گذشته، ۱۶ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط خیرین و دولت در این شهرستان اضافه شده و نزدیک به پنج هزار مترمربع نیز در دست ساخت است.
 
اشرفیان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی شهرستان برای سال آینده نیاز مبرم به ساخت مدرسه و فضای آموزشی است که امیدواریم خیرین و مردم دانش‌دوست اردکان به کمک دولت در این زمینه بشتابند . 
 
وی تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی کادر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و تعامل مسئولان کاستی‌های موجود برای سال تحصیلی جدید مرتفع شد.
 
اشرفیان در پایان خاطرنشان کرد: امسال آخرین سال استقرار نظام جدید آموزشی رقم خواهد خورد و سه مقطع و چهار دوره جدید آموزشی دوره خود را کامل خواهند کردند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..