معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد:

برخورد پلیس با مزاحمان در اطراف مدارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از برخورد پلیس با مزاحمان در اطراف مدارس خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ محمدرضامزیدی با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس گفت: پلیس در راستای تامین امنیت و نظم و انظباط اجتماعی اقدام به اجرای طرح مدارس خواهد کرد.

 
وی با بیان اینکه طرح مدارس گامی در جهت برقراری امنیت دانش آموزان به شمار می رود افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح، ایجاد یک بستر امن توام با آرامش برای دانش آموزان و خانواده های آنها است .
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: با اجرای این طرح تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان در معابر و کاهش ضریب آسیب پذیری آنان افزایش خواهد یافت.
 
وی همچنین از پیشگیری و برخورد با مزاحمان خیابانی به ویژه مزاحمان موتورسوار در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: برخورد با رانندگان مزاحم با هدف تأمین امنیت دانش آموزان در مدت زمان اجرای این طرح با قاطعیت دنبال خواهد شد.
 
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در این طرح نیروهای کلانتری به صورت محسوس و غیرمحسوس مدارس تحت حوزه خود را به صورت ویژه تحت پوشش قرار می دهند.
 
 
وی افزود همچنین کمک به روانسازی ترافیک در ساعات شروع و پایان مدارس و تامین امنیت مسیر رفت و آمد دانش آموزان در اجرای این طرح پیش بینی شده است.
 
 
مزیدی گفت: خانواده ها ضمن توجه به هشدارهای پلیس در زمینه های مختلف با نیروی انتظامی همکاری داشته و شهروندان در ایام بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، به علت حجم سنگین ترافیک، حتی المقدور از تردد با وسیله نقلیه شخصی در ساعات پیک ترافیک، بخصوص محدوده مرکز شهر خودداری کنند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..