نماز ظهر عاشورا با حضور پرشور عزاداران حسینی در یزد اقامه شد

نماز ظهر عاشورا با حضور پرشور عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان یزد و به پیروی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقامه شد.

به گزارش یزدی نیوزدر سراسر استان یزد عزاداران حسینی در گرامیداشت آخرین نماز امام حسین‌(ع) صف‌های طولانی را ایجاد کردند و نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند و به منظور پاسداشت شان و منزلت سالار شهیدان و تاسی از پیام تاریخی آن امام همام مبنی بر برپایی نماز اول وقت، نماز ظهر عاشورا در ۲۵۰ نقطه استان یزد برگزار شد.

 
مراسم ویژه نماز ظهر عاشورا به صورت نمادین در مرکز یزد به امامت آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.
 
با بلند شدن نوای ملکوتی اذان ظهر امروز عزاداران حسینی در یزد در میادین اصلی شهر، امامزادگان، بقاع متبرکه و تکایای حسین به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند.
 
پیش از اقامه نماز ظهر عاشورا هیئت‌های عزاداری استان یزد با حضور در تکایا، مساجد و بقاع متبرکه، اقدام به عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کردند.
 
در این مراسم باشکوه، هیئت‌های عزاداری یکی پس از دیگری با حضور در نقاط مختلف استان علاوه بر عرض تسلیت به اهل آن محل، به روضه‌خوانی، مداحی و سینه‌زنی پرداختند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..