سردار جمیری خبر داد؛

برگزاری ۲۳۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در یزد

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به تدوین 37 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس امسال، گفت: ۲۳۰۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود .

به گزارش یزدی نیوزسردار «فتح‌الله جمیری» در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان این‌که غرب و شرق به خوبی می‌دانستند که انقلاب اسلامی ایران ریشه‌های رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند، اظهار کرد: خوشبختانه ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه مانع تحقق توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران شدند و این مهمترین رمز پیروزی و ماندگار انقلاب اسلامی ایران است.

 
وی امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود : امروز به معنای این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که جنگ برای ما یک نعمت است رسیدیم چرا که امروز به دلیل دفاع همه جانبه و ایثاگرانه هشت ساله مردم ایران به اقتدار عظیمی دست پیدا کردیم .
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همان طوری که امروز در سوریه و توسط ایثار مدافعان حرم و فرهنگ شهادت، اسلام و شیعه و جایگاه والای حضرت زینب کبری(س) به جهانیان معرفی می‌شود در هشت سال دفاع مقدس هم انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان صادر شد .
 
جمیری با بیان این‌که بخش اعظم و اصلی نهادینه کردن روحیه ایثار و شهادت وظیفه رسانه‌ها است، تصریح کرد: امروز هیچ عرصه‌ای به اندازه رسانه‌ها در جهان تاثیرگذاری ندارند و امروز مردم در سرتاسر جهان به بحث رسانه توجه ویژه‌ای دارند .
 
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به برگزاری برنامه‌های متعدد مرتبط با این موضوع در هفته دفاع مقدس، وظیفه رسانه‌ها هم به مانند دیگر عرصه‌های جامعه برای معرفی و انتقال این فرهنگ به عموم مردم جامعه حساس‌تر می‌شود .
 
فرمانده سپاه الغدیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری ۳۷ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس یزد خاطرنشان کرد: در مجموع دو هزار سیصد برنامه در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود .
 
وی بر تاکید سپاه بر محرومیت‌زدایی از جامعه تاکید کرد و افزود: این موضوع به گونه‌ای در اولویت‌های سپاه قرار گرفته که امسال بحث رزمایش‌های انجام شده هم با رویکرد اصلی و مردم محور رفع محرومیت از جامعه برگزار می‌شود .
 
سردار جمیری در پایان کمک به اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از رویکردهای سپاه استان دانست و تصریح کرد: در این راستا هم سپاه تمام تلاش خود را به‌کار بسته و با تمام توان در راستای کمک به پیشرفت کشور قدم بر می‌دارد . 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..