فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن در همه توطئه‌های خود همچون جنگ تحمیلی ناکام خواهد ماند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ نابرابر و تحمیلی هشت ساله عیه ایران، گفت: دشمن بداند در همه توطئه‌های خود همچون جنگ تحمیلی ناکام خواهد ماند.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح‌الله جمیری در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن نه تنها انقلاب اسلامی بلکه ایران اسلامی را نشانه گرفته و در تلاش برای فروپاشی آن است، اظهار داشت: دشمن در طول چهل سال گذشته به روش‌های مختلف در صدد نابودی انقلاب، نظام و ایران اسلامی بوده و برای تثبیت اسرائیل غاصب در منطقه تلاش کرده است.

 
وی با اشاره به اینکه از همان ابتدا، ترورهای کور و جنگ تحمیلی، خواب دشمن را آشفته کرد، افزود: ترس دشمنان از لرزیدن ریشه‌های رژیم صهیونیستی، اضمحلال شرق و غرب، بیداری ملت‌ها و ترس از فراگیر شدن ندای استقلال‌طلبی در جهان است و همین ترس هم سبب شد تا آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و بلوک شرق و غرب همه توان خود را در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی متمرکز کنند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: آنها با وجود آنکه همه توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب نوپای ما را نابود کنند، به هیچ‌یک از اهداف خود دست پیدا نکردند و از این پس نیز همین‌گونه خواهد بود.
 
جمیری عنوان کرد: انقلاب ما همچنین دفاع مقدس ما، ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرد و امروز ترس آمریکا، فراگیرتر شدن بیداری و استکبارستیزی مردم جهان با الگوگیری از ملت ایران است به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم در عرصه اقتصادی و هم فرهنگی، ضربات جدی به ایران وارد کند اما ملت باید در برابر این توطئه آگاه و صبور باشند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رزمندگان ما با الگوگیری از واقعه عاشورا در جبهه‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند ظالمان بر کشور ما مسلط شوند.
 
جمیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امسال به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح کشور ۳۷ عنوان برنامه پیش‌بینی ‌شده که در استان یزد بیش از ۲ هزار برنامه در قالب این عناوین به ‌صورت رسمی اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح و … افزود: در بخش دانش‌آموزی نیز با مشارکت هزار پایگاه بسیج، همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ دفاع مقدس در مدارس نواخته می‌شود.
 
جمیری، غبارروبی تربت پاک شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرهای مختلف استان، برپایی نمایشگاه در همه حوزه‌های مقاومت، برپایی کارگاه‌های توانمندسازی، همایش نقش زنان در دفاع مقدس، جشنواره‌های ورزشی، برپایی بیمارستان صحرایی، اعزام جهادگران به مناطق محروم و … را از برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در استان یزد برشمرد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..