وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

استان یزد می‌تواند قطب پزشکی منطقه شود

با حضور "سیدحسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید و "محمود زمانی قمی" استاندار یزد ۴۰ پروژه شامل ۲۶ پروژه درمانی، ۱۳ پروژه بهداشتی و یک پروژه آموزشی استان با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال به صورت هم زمان و ‌ ویدیو کنفرانس افتتاح گردید.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری یزد و مسئولان و مدیران حوزه سلامت استان، ۴۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی استان یزد با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال و در فضای بیش از ۳۳ هزار مترمربع از جمله در شهرستان‌های اردکان، بافق، بهاباد و تفت به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: یکی از توفیقاتی که هر ایرانی می‌تواند داشته باشد این است که در دهه اول ماه محرم حداقل چند روز در یزد که به حسینیه ایران شهرت دارد حضور داشته باشد و شور و شعور حسینی مردم این استان را از نزدیک مشاهده کند.
"‌سیدحسن قاضی زاده هاشمی" با اشاره به افتتاح پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی استان یزد، بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی این پروژه‌ها حضور و مشارکت پررنگ خیرین یزدی می‌باشد و این بزرگ ترین توفیقی است که خداوند در اختیار انسان ها قرار داده است.
قاضی زاده هاشمی افزود: ارزش کمتر عمل صالحی به اندازه کار پزشکان، پرستاران و کادر درمانی است، باید فرصت ‌این خدمت کردن به مردم را غنیمت شماریم و به این مهم افتخار کنیم.
وزیر بهداشت و درمان در پایان سخنان خود خاطرنشان ‌کرد: استان یزد توانایی و ظرفیت تبدیل شدن به قطب پزشکی منطقه را دارد و وزارت بهداشت نیز به طور کامل آمادگی دارد که برای تحقق این مهم با دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی(‌ره) یزد همراهی داشته باشد.
 
 
استان یزد استان شاخص در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی
 
 
استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت، گفت: استان یزد از جمله استان های شاخص کشور در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است و پزشکان و پرستاران استان تلاش می‌کنند بهترین و بیشترین خدمات درمانی را با ارزان ترین قیمت نسبت به سایر استان ها به بیماران ارائه دهند.
"محمود زمانی قمی" خاطرنشان کرد: برخورد خوب، تعهد بالا، نیروی متخصص و پذیرایی توأم با احترام کا‌در درمانی استان از ویژگی‌هایی است که موجب شده هموطنان ما برای درمان خود به یزد سفر کنند و ما به این شاخص ها و جامعه پزشکی استان افتخار می کنیم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..