وزیر بهداشت مرکز خدمات جامع سلامت یزد را افتتاح کرد

مرکز خدمات جامع سلامت حاجی مقصودی یزد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز"سیدحسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت و درمان در ادامه سفر خود به استان یزد به همراه استاندار یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری یزد و تعدادی از مدیران حوزه سلامت استان، مرکز خدمات جامع سلامت و مرکز مشاوره حاجی مقصودی را با زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع و به مساحت ۱۶۰۰ متر در دو طبقه افتتاح کرد.

این مرکز به همت خیر بزرگوار "غلامرضا حاجی مقصودی" و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یزد ساخته شده است و جمعیتی نزدیک به ۳۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.
‌گفتنی است خدمات جامع سلامت شامل: بهداشت محیط، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، بهداشت حرفه‌ای، واکسیناسیون، آزمایشگاه، مراقبت سلامت و مشاوره ازدواج از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز است.
 
 
بازدید از پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد
 
 
وزیر بهداشت، استاندار یزد و مقامات استان همچنین از پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد شامل: مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری و مرکز تحقیقات بیولوژی سلول های بنیادی یزد بازدید کرد‌ند و
"پروفسور عباس افلاطونیان" متخصص زنان و زایمان و موسس ‌این مرکز توضیحاتی در رابطه با نحوه ارائه خدمات مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد به هم وطنان و مردم استان ارائه داد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..