معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

برندسازی هویت و تمدن شهر یزد را حفظ می کند/ معرفی توانمندی های استان در سطح ملی و بین المللی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد توجه به معرفی توانمندی های استان در سطح ملی و بین المللی را ضروری دانست و بیان کرد:برند سازی هویت و تمدن شهر یزد را حفظ می کند.

به گزارش یزدی نیوزسی و هشتمین جلسه کمیسیون میراث فرهنگی،گردشگری و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: سال های زیادی از توجه به موضوع برند سازی و معرفی ارزش های شاخص شهرها و مناطق مختلف در دنیا می گذرد و تحقق این امر در کشور ما نیز نیازمند رویکردی فرابخشی و جمعی می باشد.
«علی زینی وند» افزود:یزد از ظرفیت های شاخص و کم نظیری در سطح ملی و بین المللی برخوردار می باشد که متاسفانه برای مخاطبان هدف به خوبی معرفی نشده است و برندسازی بر مبنای تصمیم منطقی و تخصصی می تواند این کاستی را جبران نماید.
زینی وند اظهار داشت: با هم اندیشی از گروه های مختلف و مبتنی بر نظرات نخبگان فرهنگی،هنری,ارزش های مذهبی و اجتماعی از یک سو و توجه به عرف و ارزش های جامعه از سوی دیگر می توان به برند واحدی برای معرفی شهر یزد در تمام عرصه ها رسید.
وی خاطرنشان کرد:نساجی،صنایع دستی،آثار تاریخی،شیرینی،محصولات کنجدی و سایر شاخصه های یزد نیازمند ارائه اثرگذارتری با نگاه فرهنگی و اقتصادی هستند تا فرصت های موجود در مسیر حفظ هویت شهر و رونق سایر بخش ها قرار گیرد.
معاون استاندار یزد با اعلام آمادگی  دستگاه های اجرایی استان برای همکاری در زمینه برندسازی بیان کرد:تحقق این امر نیازمند مشارکت و همفکری تمام بخش ها به ویژه نهادهای مردمی و اجتماعی است تا برند شهر یزد با اعتبار بالایی از سوی جامعه به مخاطبان هدف معرفی شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..