مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد خبر داد:

تلاش برای اتمام طرح جامع پدافند غیرعامل تا پایان سال ۹۷

ـمدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد از تلاش برای به سرانجام رساندن طرح جدید پدافند غیرعامل تا پایان امسال خبر داد و گفت: ارتقای پایداری استان در مقابل تهدیدها با اجرای این طرح میسر است.

به گزارش یزدی نیوز محمدصادق طهماسبی در جلسه هماهنگی تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد اظهار داشت: با توجه به راهبردهای دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از محورهای اساسی امنیت و پایداری ملی، موضوع پدافند غیرعامل است.

 
وی بیان کرد: در استان یزد با توجه به زیرساخت‌های موجود ضمن شناسایی و سطح بندی مراکز حیاتی، حساس و مهم در جهت ارتقای پایداری و تاب آوری استان، گام‌های موثری را در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان برداشته ‌ایم و به طور جدی اجرایی شدن این طرح را با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور دنبال می‌کنیم.
 
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان یزد با اشاره به اهداف و راهبردهای تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان خاطرنشان کرد: ارتقای پایداری استان در مقابله با تهدیدات، مخاطرات بحران‌ها و اقدامات خصمانه دشمن، اصلاح زیرساخت‌ها و حفظ دارایی‌های سرمایه ‌ای استان از جمله این اهداف است.
 
طهماسبی به ارائه انتظارات و سیاست‌های حاکم بر حوزه پدافند غیرعامل در استان پرداخت و بر ضرورت توجه به پتانسیل های استان در موضوع پدافند غیرعامل در حوزه‌های آب، صنعت و موقعیت ارتباطی استان در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل تاکید کرد.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با بیان اینکه ‌مطالعات تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان از تیرماه سال جاری آغاز شده است، ‌گفت: بدون تردید انجام مطالعات این طرح که طرحی مشترک از نظر راهبردی و تامین اعتبار بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانداری یزد است و از سوی سازمان در فهرست برنامه های سال جاری قرار گرفته، نیاز به همکاری جدی کارگروه ها و دستگاههای اجرایی استان دارد.
 
طهماسبی اظهار امیدواری کرد: با تعامل خوبی که صورت خواهد گرفت طرح جامع پدافند غیرعامل استان تا پایان سال ۹۷ به سرانجام برسد.

بخش نظردهی بسته شده است..