در مسابقات انتخابی آقایان؛

برگزیدگان ووشو استان یزد معرفی شدند/ تشکیل تیم انتخابی یزد

مسابقات ووشو انتخابی آقایان استان یزد با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در سالن شهید صدوقی برگزار شد و برگزیدگان این رقابت‌ها در هر وزن به عنوان اعضای تیم انتخابی ووشوی استان یزد معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوز مسابقات انتخابی ووشو استان یزد ویژه آقایان با رقابت بیش از ۱۰۰ ووشوکار در سالن شهید صدوقی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

 
در این رقابت‌ها در رده سنی جوانان و در وزن ۴۸- کیلوگرم، امیرحسین نصیری مقام اول، علیرضا پورتقی مقام دوم و محمدرضا افشار تنها و ابوالضل حاتمی به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.
 
در همین رده سنی و در وزن ۵۲- کیلوگرم، ابوالفضل یوسفیان به مقام اول دست یافت و در وزن ۵۶- کیلوگرم نیز امین دهقانی اول شد، علرضا دهقانیان به مقام دوم دست یافت و مقام سوم از آن محمدحسین دره ذرشکی شد.
 
در وزن ۶۵- کیلوگرم نیز آرش آسودی مقام اول را به دست آورد و در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز سجاد قربانیان، محمدرضا خرم نژاد و میثم توکلی زاده به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
 
در وزن ۸۰- کیلوگرم، امین قربانی مقام اول و محمدرضا حیدری مقام دوم را به دست آوردند.
 
در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۵۲- کیلوگرم، وحید شکران مقام اول را به دست آورد، حنظله مظفری مقام دوم را کسب کرد و حسین زارع و علیرضا فلاح زاده نیز به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.
 
در وزن ۵۶- کیلوگرم نیز محمدمهدی شکوری مقام اول را کسب کرد، سیدمحمد دهقان طزرجانی مقام دوم را به دست آورد و سیدمحمد عبادی نیز مقام سوم را کسب کرد.
 
در وزن ۶۰- کیلوگرم، سیدمحمد پورموسوی اول شد، وحید الکوزه ای دوم شد و جواد رضایی و محمد زارع نیز به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.
 
در وزن ۶۵- کیلوگرم نیز وحید نیکخواه، مصطفی سبزی و امیرحسین رجبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
در وزن ۷۰- کیلوگرم، عماد شاه ولی مقام اول را به دست آورد، افشین داربد دوم شد و وحید حسینی نژاد و ابوالفضل ابراهیمی به طور مشترک سوم شدند.
 
در وزن ۷۵- کیلوگرم هم محمدرسول شیوایی و امیرحسین غدیری به ترتیب اول و دوم شدند و مقام سوم نیز به طور مشترک به محمد مجتبی خرمشاهی و مهدی کارگر بیده رسید.
 
در وزن ۸۰- کیلوگرم این رده سنی، علیرضا عسگر شاهی مقام اول و مصطفی حسینی مقام دوم را کسب کردند همچنین در وزن ۹۰- کیلوگرم محسن دهقان منشادی و مرتضی میرمحدی به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند.
 
در وزن ۹۰+ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان هم علی دانش مقام اول و منصور علیخانی مقام دوم را از آن خود کردند.
 
در رده سنی نوجوانان نیز در وزن ۳۵- کیلوگرم، علیرضا فتاحی مقام اول را به دست آورد، سید حسین باقری یزدی دوم شد و محمدرضا دهقانی و یاسین دهقان اشکذری نیز به طور مشترک سوم شدند.
 
در وزن ۴۲- کیلوگرم، محمدصالح نصیری، علی‌اکبر مرادی و محمدرضا جهان بین به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۳۹- کیلوگرم هم ابوالفضل سالاری و پویا لطفی مقام به ترتیب اول و  دوم شدند و رضا عسکری و محمدعارف میرزایی مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.
 
در وزن ۴۵- کیلوگرم، سجاد سالم مقام اول را کسب کرد همچنین در وزن ۴۸- کیلوگرم عباس یوسفیان، سعید عربی و ابوالفضل پارسیان به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.
 
در وزن ۶۰- کیلوگرم هم رضا منصوری مقام اول و محمدرضا علیپور مقام دوم را به دست آوردند و برگزیدگان وزن ۵۲- کیلوگرم این رده سنی نیز به ترتیب متین عمادی، امیررضا کریمی و سید آرمان ملکی بودند.
 
در رده سنی نونهالان و در وزن ۲۰- کیلوگرم، محمدحسین فلاح اول و سید محمدمجتبی علوی نسب دوم شدند و ۲۲- کیلوگرم هم محمد ایمان راسخی، علی‌محمد امیدوار و علی ابراهیمی به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در وزن ۲۷- کیلوگرم نیز ابوالفضل حیدری مقام اول، علیرضا شفیعی و امیرحسین غلامزاده به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
 
برگزیدگان وزن ۲۴- رده سنی نونهالان علی اصغر مرادی و محمدمتین غلامی همچنین برگزیدگان وزن ۳۰- کیلوگرم این رده، امید پناه علی، ایمان زارع و ایمان فلاح زاده و سجاد جلائی مقام بودند.
 
در وزن ۳۳- کیلوگرم نیز سجاد حسینی قوام مقام اول را به دست آورد در وزن ۳۶- کیلوگرم، سینا تیموری مقام اول و محمدرضا اکرمی مقام دوم را کسب کرد و در وزن ۴۵- کیلوگرم نیز حسین شاکری شمس اول شد.
 
در این رقابت‌ها، سعید رضی و محمدحسن دهقانی به عنوان سرداور، علیرضا مهران و سید جمال الدین عمادی به عنوان داور وسط، جواد ضیایی به عنوان داور ثابت، عباسعلی زارعشاهی، سیدهاشم حسینی، احمدرضا منصوری، محسن صابری، مصطفی لطفی، جلال پرویزی پور، رضا کرمانیه و حمیدرضا خواجه افضلی به عنوان داوران کنار، تیم داوری این دوره از مسابقات را تشکیل دادند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..