دبیر هیئت ووشو یزد خبر داد:

ووشو استان یزد در مسیر پیشرفت/دعوت داوران یزدی به مسابقات ملی

دبیر هیئت ووشو استان یزد گفت: ورزش ووشو در استان یزد در مسیر پیشرفت قرار گرفته ضمن اینکه در حوزه داوری این رشته ورزشی نیز به موفقیت‌های خوبی دست یافته ایم.

به گزارش یزدی نیوزسعید رضی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخاب ووشو استان یزد، ویژه آقایان اظهار داشت: با توجه به ایام سوگواری سید سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، این دوره از مسابقات بنام «فرهنگ عاشورایی» برگزار شد و ووشوکارانی از شهرستان‌های یزد، ابرکوه، اشکذر، تفت، میبد، مهریز و خاتم در این رقابت‌ها حضور یافتند.

 
وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ووشوکاران با انگیزه بالا به مصاف رقبای خود رفتند، افزود: مسابقات انتخابی ویژه پسران و دختران هر سال برگزار می شود و با انتخاب نفرات برگزیده این رقابت‌ها، تیم منتخب استان تشکیل می شود.
 
رضی ادامه داد: امسال نیز مسابقات انتخابی استان در چند مرحله انجام شد و بعد از مشخص شدن نفرات برتر هر وزن، تیم منتخب به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اردو برگزار می کند.
 
دبیر هیئت ووشو استان یزد، سطح مسابقات را مناسب دانست و بیان کرد: خوشبختانه هر سال شاهد پیشرفت ووشو بانوان و آقایان در سطح استان هستیم و به طور قطع با بهره گیری از مربیان بومی و البته حرفه ای، قادر خواهیم بود برای اولین بار حضور ووشوکاری از یزد را در تیم ملی شاهد باشیم.
 
رضی با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری، عنوان کرد: هیچ مسابقه ای بدون اعتراض نیست اما خوشبختانه در این دوره از مسابقات اشتباهات داوری در پایین‌ترین حد خود قرار داشت و این یعنی اینکه داوران ما پیشرفت خیلی خوبی داشتند تا جایی که در سالهای اخیر داورانی از استان برای قضاوت در مسابقات کشوری از سوی فدراسیون ووشو دعوت شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای انتخابی تیم بزرگسالان برگزار شده است، افزود: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ ووشوکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..