فرمانده انتظامی اشکذر خبر داد:

کشف سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات در اشکذر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر پرده از راز سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات برداشتند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین منصوری اظهار داشت: با اعلام خبر سرقت محموله آهن آلات از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

 
منصوری افزود: شاکی که راننده تریلی بود به ماموران اعلام کرد محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات را از بندرعباس بارگیری کرده و قصد تخلیه در فولادآلیاژی یزد را داشته که شب قبل، این محموله به سرقت رفته است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر بیان کرد: ماموران پلیس تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند و با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده تریلی، بازجویی های فنی را از وی آغاز کردند.
 
منصوری خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در ادامه با توجه به شواهد و قرائن دقیق پلیسی، به فروش محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات در شهر یزد اعتراف کرد.
 
وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم به همراه پرونده سرقت به دادسرا معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..