سازمان‌های مردم نهاد در استان یزد ۵۰۰ درصد رشد داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد در استان یزد ۵۰۰ درصد رشد داشته است گفت: ۱۸ زمین چمن مصنوعی روستایی و بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی در یزد تجهیز و احداث شد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در همایش تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ورزش را ناجی جوانان و نسل آینده عنوان و اظهار داشت: بدون شک ورزش اصولی سبب می‌شود که هر فرد در سنین بالا نیز با مشکلات روبه رو نشود و از بیماری‌های مختلف در امان باشد.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ورزش مبنای همه پاکی، صداقت، خوبی، جوانمردی و تفکر سالم اجتماعی است گفت: با توجه به اهمیت مقوله ورزش در هر جوامعی دنبال ارتقا رشته‌های مختلف ورزشی در استان و طرح ریزی برنامه‌های ورزشی برای جذب خانواده‌ها به سمت ورزش هستیم.
 
وی در ادامه به اعزام ۱۰ ورزشکاران استان یزد برای اولین بار به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اشاره و خاطرنشان کرد: این مسئله برای نخستین بار در سال‌های اخیر اتفاق افتاد که نشان از پیشرفت ورزش در استان یزد دارد.
 
شریعتی با اشاره به رشد ۵۰۰ درصدی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان یزد تصریح کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌ها نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور، پروژه‌ای نیمه تمام زیادی با کمک خیرین و جذب اعتبارات لازم تکمیل و بهره برداری شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: با توجه به کمبود منابع مالی در هفته دولت سعی در افتتاح محل‌هایی برای ورزش در مکان‌هایی که هیچ گونه فضایی برای ورزش نداشتند کردیم که ثمره آن افتتاح ۱۸ چمن مصنوعی روستایی و تجهیز و احداث بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان یزد بود.
 
وی در پایان اظهار داشت: جایگاه همه کسانی که به ورزش و مردم خدمت کرده‌اند یکسان است و آنچه در یادها باقی می‌ماند، خدمت صادقانه آنها به جامعه است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..