مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد:

جوانان در پیشبرد برنامه‌های هلال‌احمر نقش بسیار مهمی دارند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه جوانان نیروهای توانمند، خلاق و بافکر هستند، گفت: جوانان در پیشبرد برنامه‌های هلال‌احمر نقش بسیار مهمی دارند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، دکترمحسن حرازی‌زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در سومین جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع کشوری دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان کشور در یزد، با اشاره به اینکه جوانان نیروهای توانمند، خلاق و بافکر هستند، گفت: منتهی این فعالیت و خلاق بودن آن‌ها باید در بعضی از موارد هدایت و کنترل شود تا نتیجه بخش باشد.

وی افزود: چنانچه این خلاقیت فکری و ذهنی در کنار تجربه دوستان در سال‌های گذشته خصوصاً در حوزه اجرایی در کنار هم قرار گیرد، بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد تصریح کرد: معتقدم در راستای فعالیت‌های هلال‌احمر که عمده فعالیت‌های آنان در اصول هفت‌گانه که سرلوحه آن، اهداف بشردوستانه و التیام عالم بشری است و جوانان در این زمینه بسیار می‌توانند کمک کنند.

حرازی‌زاده بابیان اینکه چنانچه بتوانیم ما به صد نفر فعالیت‌های بشردوستانه به آن‌ها آموزش دهیم، ما عملاً صد نفر در جامعه داریم که کار غیر بشردوستانه انجام نمی‌دهند و شما دبیران می‌توانید از طریق آموزش گروه‌های هم‌سال نقشی در این راه داشته باشید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمت شما به جامعه بسیار مؤثر است و باید قدر آن را بدانید، ابراز داشت: عمده کار ما کاهش آسیب اجتماعی است و باید روابط اجتماعی را آموزش دهیم تا آسیب اجتماعی کاهش یابد.

وی اظهار داشت: ما برای اینکه پتانسیل خود را افزایش دهیم، باید فعالیت‌های خود را نشان دهیم تا اعضای بیشتری به ما بپیوندند و بتوانیم به پشتوانه آن اعضا خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

 به گفته‌ی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، جوانان می‌توانند با توجه به فکر خلاق و اینکه خودشان در سطح جامعه و حتی آن‌ها مبتلابه بحث آسیب‌های اجتماعی هستند، می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.

حرازی‌زاده در پایان بابیان اینکه اکثر دغدغه‌های آسیب‌های اجتماعی، رفتارهای غیر بشردوستانه است، خاطرنشان کرد: نهادها و ارگان‌های متولی که در بحث آسیب‌های اجتماعی در حال فعالیت هستند، قطعاً برنامه مدونی دارند و ما می‌توانیم با همکاری یکدیگر مربیانی را پرورش دهیم که در سطح جامعه بتوانند رفتارهای مناسب اجتماعی را اشاعه دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..