اعلام فراخوان پانزدهمین کنفرانس بین‎المللی مهندسی صنایع ایران در یزد

این کنفرانس با مشارکت دانشگاه یزد و انجمن مهندسی صنایع ایران روزهای سوم و چهارم بهمن ماه سال 1397 در دانشگاه یزد برگزار می شود .

به گزارش یزدی نیوزدبیر اجرایی این کنفرانس ,تبادل دانش، مفاهیم، روش ‎ ها و روندهای جدید مهندسی صنایع در سراسر کشور را از دستاوردهای برگزاری این کنفرانس اعلام کرد . 

 دکتر داود شیشه‌ بری ,محورهای اصلی این دوره از کنفرانس را پایداری سیستم، توسعه الگوریتم‌ها و روش‌های تصمیم‌گیری و بهینه‌سازی، مدیریت عملیات و پروژه،‌ کیفیت و بهره‌وری، زنجیره تامین، ارگونومی و ایمنی، اقتصاد و خدمات مالی، فناوری اطلاعات، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، گردشگری و بوم‌گردی، سیستم‌های مدیریت و تجارب موفق در حوزه صنعت و خدمات،برشمرد 
وی اشاره کرد : امسال با توجه به ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد توجه ویژه ‎‎ ای به موضوع گردشگری شده و به عنوان یکی از محورهای اصلی همایش تعریف و برای آن نیز پنل ‎‎ های تخصصی در نظر گرفته شده است . 
دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس مهندسی صنایع ایران آخرین مهلت ارسال مقالات را اول آبان ماه امسال اعلام کرد وگفت : با تصمیم کمیته علمی و با توجه به درخواست‌های واصله مبنی بر نیاز دانشجویان به استفاده از امتیاز مقاله خود در جلسه دفاع از پایان نامه، مقرر شد مقالات دریافت شده تا ۲۰ شهریورماه بدون انتظار برای تجمیع، به محض دریافت در فرایند داوری قرار داده شوند . 
شیشه‌بری گفت: در همین راستا مقالات به محض دریافت، در فرایند بررسی قرار داده می‌شوند و در صورت پذیرش، برای استفاده در جلسه دفاع از پایان‌نامه، نامه تاییدیه پذیرش صادر خواهد شد . 
وی حداکثر زمان اعلام نتایج داوری را اول آذرماه و مهلت ثبت نام زودهنگام در این دوره کنفرانس را اول دی ماه امسال اعلام کرد 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..