در مراسم تقدیر از تیم دادرس هلال احمر یزد حاضر در ششمین المپیادآماده:

طرح دادرس بهترین راه آمادگی دانش آموزان / دادرسان سفیران هلال احمر در بحث آموزش

نشست هم اندیشی و تقدیراز دادرسان هلال احمر یزد حاضر در ششمین المپیاد آماده با حضور مدیرعامل،سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ نشست هم اندیشی و تقدیراز دادرسان هلال احمر یزد حاضر در ششمین المپیاد آماده با حضور مدیرعامل،معاونین ،سرپرست معاونت امور جوانان و رییس هلال احمر شهرستان یزد برگزار شد.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر  استان یزد اظهار داشت : فعالیتهای بشردوستانه سرلوحه فعالیتهای هلال احمر است که با حفظ کرامت انسانی انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : طرح دادرس بهترین شیوه جهت آموزش دانش آموزان به شمار می رود بنابراین باید فرصت بیشتری برای آن در نظر گرفته شود چرا که در هر خانواده ای حداقل یک دانش آموز وجود دارد که با یادگیری کمک های اولیه توسط این افراد می توان در مواقع ضروری اعضای خانواده و جامعه خود را یاری رساند.

وی در ادامه با تشکر از زحمات تیم دادرس منتخب بیان داشت :رقابت بسیار سازنده و مهم است و همه چیز نتیجه رقابت نیست باید فعالیتها و عملکردها مورد ارزیابی قرار گیرد و بهترین زمان این است که با فکر باز ارزیابی شود.

حرازی زاده با بیان اینکه حضور دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی به رشد شخصیت آنها کمک کرده و نوجوانان و جوانان را آماده حضور جدی در فعالیت های مهم می کند، خاطرنشان کرد: قطعا شما می توانید سفیران هلال احمر باشید که از آموزش هایی که دیده اید هم خودتان و هم اطرافیان شما از این آموزه ها بهره مند خواهند شد.

در ادامه اعضا تیم دادرس ضمن معرفی و گزارش فعالیتهای خود انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح و همچنین سید جواد میرحسینی سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد توضیحات لازم در این خصوص را ارائه نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از اعضا تیم منتخب دادرس هلال احمر استان یزد حاضر در ششمین المپیاد آماده و همه کسانی که در این مسیر موفقیت تیم دادرس سهمی داشتند، تقدیرشد.

بخش نظردهی بسته شده است..