مهریز صاحب مرکز انتقال خون می‌شود

فرماندار مهریز از در حال ساخت بودن مرکز انتقال خون این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد مهریز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش یزدی نیوز«سید محمد رستگاری» گفت: مدتی است بعد از پیگیری‌های فراوان و برگزاری جلسات متعدد زمین مورد نیاز مرکز انتقال خون مهریز به وسعت ۸۳۰ مترمربع واگذار شد که با همت خیر نیکوکارعملیات اجرایی این ساختمان  در حال انجام است . 

 
وی افزود: این خیر نیکوکار با نیت همنوع دوستی و انجام فعالیت‌های اجتماعی و تاثیرگذار با این که در شهرستان مهریز ساکن نیست، بانی ساخت و پیشرفت کار پایگاه انتقال خون تا این مرحله شده‌اند و در این راه بعضی افراد دلسوز و واحد‌های تولیدی نیز مساعدت کرده‌اند . 
 
  وی افزود: یکی از وظایف انتقال خون، تأمین خون مورد نیاز هموطنان است تا در مواقع حساس و مورد نیاز و بحران‌های احتمالی جوابگوی نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی باشد . 
 
رستگاری افزود:  برای  به سرانجام رسیدن این امر خیر در مهریز و پیشگیری از ایجاد وقفه‌ای مجدد در طرح، باز هم نیازمند عنایت و توجه سایر نوع دوستان توانمند در تامین اعتبار و مصالح مورد نیاز هستیم . 
 
این ساختمان که عملیات اجرایی آن از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده، در زیربنای ۴۰۰ مترمربع تاکنون با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل سفت‌کاری خود را پشت سر گذاشته و امید است تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..