افتتاح پروژه های شهرستان بهاباد توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

پروژه های شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهاباد به مناسبت هفته دولت و با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "احمد ترحمی" دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد، "حجت الاسلام والمسلمین اخوان" امام جمعه موقت بهاباد و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، ٤٣ پروژه عمرانی، اقتصادی، ‌فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و تفریحی شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

افتتاح همزمان پروژه های جهاد کشاورزی بهاباد در محل چاه کشاورزی اخوان با اعتبار ٥٦ میلیارد ریال، تالار بزرگ شهر بهاباد با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال، کارگاه تولید انواع مصنوعات چوبی MDF و خط تولید انواع درب و پنجره های دو جداره UPVC دقت با اعتبار ١٦ میلیارد ریال، افتتاح همزمان پروژه های طرح برکت در دبستان حضرت مریم(س) محمدآباد بهاباد با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال، افتتاح همزمان دو ایستگاه برداشت آب آشامیدنی از خط انتقالی با اعتبار سه میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال، افتتاح آموزشگاه آزاد آشپزی نارنج و ترنج با اعتبار یک میلیارد ریال و بهره برداری از فاز اول کارخانه پاداب شیمی امید بنستان با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بود که توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افتتاح شد.
"محمدعلی طالبی" در مراسم افتتاح این پروژه ها ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر‌، ‌گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی همه فعالیت ها، اقدامات و گام های استواری است که در جهت خدمت به مردم برداشته می شود، به ویژه در مناطقی که به عنوان شهرستان های کمتر ‌برخوردار مورد توجه هستند.
وی افزود: شهرستان بهاباد یکی از مناطقی است که آثار و برکات انقلاب اسلامی را به عینه می توانیم در آن ببینیم و یکی از نقاط بارز این شهرستان مشارکت و همیاری مردم در اجرای بسیاری از پروژه ها و برنامه های مختلف است.
طالبی با اشاره به وجود محرومیت های شهرستان بهاباد نسبت به بعضی شهرستان های استان و کشور  خاطرنشان کرد: هرچند این شهرستان در مقایسه با دیگر مناطق استان از امکانات کمتری برخوردار است امّا روحیه مشارکت جویی مردم بهاباد و اعتماد خاصی که بین آنها و مسئولان حاکم است، سرمایه ارزشمندی است که باید قدر بدانیم و مسئولان شهرستان و هم مسئولان استان در جهت تحقق  آن گام بردارند.
همچنین با حضور جمعی از بانوان، کلنگ احداث پارک بانوان شهرستان بهاباد با اعتبار ٣٨ میلیارد ریال به زمین زده شد.
گفتنی است بازدید از کارگاه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات لبنی طوبی بهاباد از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سفر به شهرستان بهاباد بود.
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..