استاندار یزد:

وظیفه شناسی و اخلاق مداری محور تکریمِ ارباب رجوع قرار گیرد/شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمت به مردم

استاندار یزد شهیدان رجایی و باهنر را الگوی بارز فروتنی و خدمت به مردم دانست و تاکید کرد: وظیفه شناسی و اخلاق مداری محور اصلی تکریمِ ارباب رجوع قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزجشنواره استانی شهید رجایی و آیین معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان یزد با حضور استاندار یزد برگزار شد.

استاندار یزد با تبریک هفته دولت و عید سعید غدیر گفت:عید غدیر خم علاوه بر مسلمانان و شیعیان متعلق به هر انسان آزاده ای است که دغدغه استقرار بهترین روش برای اداره جامعه و تحقق انسانیت را در سر دارد.
«محمود زمانی قمی» اظهار داشت:مرور حادثه هشتم شهریور مرور بسیاری از رخدادهای مهم و حیرت آور در کشور است و زمانی که جریان تروریست و منافق روبروی نهضت اسلامی ایستاد حوادث تلخی از جمله انفجار دفتر نخست وزیر و شهادت رجایی و باهنر به وقع پیوست.
زمانی قمی خاطرنشان کرد:مرور این حوادث نشانگر این امر است که داعش تنها  به دهه ۹۰  تعلق ندارد و در دهه ۶۰ نیز حضور داشته و  افرادی که حوادث انقلاب را شاهد بوده اند توان انطباق ویژگی های آن پدیده فاسد با وقایع جهان امروز را دارند که در اوج خشنونت و به اسم دین انسان ها را به خاک و خون کشیده و به  مقابله با جمهوری اسلامی و سیستمی استقرار یافته توسط مردم می پرداختند.
وی افزود:لازم است با دقت ویژگی الگوهای بارزی چون شهیدان رجایی و باهنر که خود را تسلیم اراده مردم و حق دانسته و با تمام وجود خدمت تمام عیار به جامعه را برگزیده اند مورد توجه قرار گیرد. 
عالی ترین مقام اجرایی استان بیان کرد: برای اداره کشور و خدمت  به مردم، مراجعه به مدل  رجایی و باهنر ضروریست و هر اندازه از این مدل فاصله بگیریم از ریشه و اصالت هدف های نهضت انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم.
زمانی قمی یادآور شد:رجایی و باهنر نمونه هایی بودنند که دستگاه اداری پاک،خدمتگذار،سالم و بی منت را ارائه می کردند و بر این مبنا انسان های مخلص و یا حتی گمنامی بوده و هستند که با اقدامات بزرگ در عمر باعظمت انقلاب سهم عمده ای در تعالی و توسعه این کشور ایفا کرده اند.
وی مطرح کرد:باید با مرور حوادث انقلاب میزان دور شدن خود را از هدف های متعالی نهضت شناسایی و این فاصله ها را کم کنیم و ما نیز در منزلت و جایگاهی قرار بگیریم که وظیفه شناسی و خدمت بدون منت به بندگان خدا را افتخار خود بدانیم.
استاندارد یزد در پایان گفت: هر فرد و شیوه فکری حتی  اگر برای مخالفت با ما مراجعه کند باید مورد  تکریم قرار گیرد و وظیفه داریم با یادآوری رسالت و مسئولیتی  که برعهده  ما گذاشته شده است  در کمال بردباری و اخلاق  برای حل مشکلات و دغدغه های پیش روی جامعه و مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..