حضور پررنگ یزد در نمایشگاه تولیدات رسانه‌ای صدا و سیمای استان‌ها

در آستانه بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیما، نمایشگاه تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی مراکز استان‌ها در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش یزدی نیوزدر این نمایشگاه مراکز سی وسه گانه صدا وسیما تولیدات خود را در بخ شهای صدا , سیما , خبر , فضای مجاری وتحقیق وپژوهش در معرض دید عموم قرار دادند .

صدا وسیمای مرکز یزد در این نمایشگاه با تولیدات رادیویی از قبیل سیر وسفر , شهر قانون , تاریخ اسلام , راه روشن و در بخش سیما با تولیداتی از جمله آن روزها , مستند رجال , کلیپ ماه محرم , تله فیلم دو ماه شمسی در بخش فضای مجازی نیز بعنوان رتبه برتر بین مراکز در این غرفه دارای آثار است ,  در بحش  پژوهش  نیز ۱۴ مطلب  پژوهشی در زمینه های مختلف در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است .  
این نمایشگاه به منظور معرفی عملکرد و تلاش های یک ساله مراکز و آثار فاخری که به جشنواره راه یافته اند، برپا شده است تا مراکز بتوانند در حاشیه برگزاری جشنواره بیست و یکم، برنامه ها و فعالیت های خود را از طریق شبکه های ملی و محلی معرفی کنند.
نمایشگاه توانمندیها ی صدا وسیمای مراکز کشور تا پنجم شهریور در ۴۲ غرفه در فرهنگسرای شهرکرد دایر است و آثار رسانه ای و تولیدات فاخر مراکز استان ها و همچنین بخشی از توانمندی ها و قابلیت های استان یزد در بخش های صنعتی، فرهنگی و هنری برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صدا وسیما

بخش نظردهی بسته شده است..