همزمان با هفته دولت؛

فاز چهارم مجتمع آبرسانی روستایی بفروئیه میبد افتتاح شد

فاز چهارم مجتمع آبرسانی روستایی بفروئیه میبد به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار و مسئولان محلی افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز «محمد فاتحی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: با استعانت از پروردگار متعال و در سال مزین به نام حمایت از کالای ایرانی، فاز چهارم مجتمع آبرسانی روستایی بفروئیه میبد با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان میبد و برخی دیگر از مسئولان محلی به بهره ‎ برداری رسید.

 
وی افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه، چهار هزار متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع، دو هزار و ۵۰۰ مترمربع حصارکشی و پنج هزار مترمربع محوطه‏‏سازی است.
 
این مسئول همچنین اظهار کرد: این طرح با اعتبار هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، در مجموع شش هزار و ۴۸۶ نفر جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار می ‎ دهد.
 
وی در ادامه به سایر طرح ‎‎ های آبرسانی روستایی در شهرستان میبد اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح ‎ ها شامل ۶۰۰ مورد استانداردسازی انشعابات، ۱۱ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال، دو هزار و ۵۰۰ مترمربع حصارکشی تاسیسات و چهار کیلومتر توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال هستند.
 
فاتحی در پایان تصریح کرد: این طرح ‎ ها با اعتبار کل ۴۲ میلیارد ریال به طور کلی ۲۰ هزار و ۱۴۲ نفر جمعیت روستایی استان را تحت پوشش قرار می ‎ دهند.
 
گفتنی است، در سه روستای شهرستان میبد عملیات جداسازی آب شرب از فضای سبز نیز صورت گرفته است.
 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..