افتتاح ۲۹ طرح هفته دولت در ابرکوه و مهردشت

فرماندار ابرکوه از افتتاح طرح‌‌های هفته دولت با اعتباری بالغ‌ بر 220 میلیارد ریال در شهرهای ابرکوه و مهردشت خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«محمد کاظمی نسب» ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: از دوم تا هشتم شهریورماه سالروز شهادت دو اسوه علم و تقوا، شهید «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند، به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است . 

 
وی با بیان این که هفته دولت فرصتی برای آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت است، افزود: در هفته مذکور تعداد ۲۹ طرح با اعتباری بالغ ‌بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرهای ابرکوه و مهردشت افتتاح می‌شود . 
 
کاظمی نسب تصریح کرد: پروژه‌های مذکور مربوط به بخش دولتی، خصوصی و برخی نیز مشترک میان بخش‌های نامبرده است که برای ۶۰ نفر از مردم شهرستان ایجاد اشتغال خواهد کرد . 
 
وی سهم هر کدام از بخش‌های دولتی، خصوصی و مشارکتی را به ترتیب ۱۷۵، ۲۰ و ۲۵ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی با اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریالی، دهیاری ۱۶ میلیارد ریالی و شهرداری ابرکوه ۱۵ میلیارد ریالی، تعداد ۲۶ طرح را افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسانند . 
 
فرماندار اضافه کرد: برق منطقه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری نیز هر کدام یک طرح دارند که در مجموع با اعتباری بالغ‌ بر ۴۴ میلیارد ریال تکمیل و آماده افتتاح شده است . 
 
کاظمی‌نسب همچنین حضور در نماز جمعه ابرکوه و بخش بهمن، نشست خبری با اصحاب رسانه، بزرگداشت روز کارمند، افتتاح نمایشگاه هنری و کارگاه‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های هفته دولت برشمرد.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد
 
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..