مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

۲ جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: امسال دو جشنواره تئاتر در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره‌های تئاتر استان یزد اظهار داشت: شهر یزد امسال میزبان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد و دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی است.

 
مدیرکل ارشاد استان یزد بیان کرد: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد ۱۴ تا ۱۶ شهریور و جشنواره ملی تئاتر خیابانی اول تا چهارم آذر ماه برگزار می شود.
 
وی افزود: جشنواره تئاتر استانی در یزد در راستای گسترش و توسعه این هنر انسان ساز و به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات نمایشی از طریق تأکید بر اجراهای عمومی و بازیابی و افزایش مخاطبان تئاتر و نیز رشد کیفی آثار نمایشی در جریان اجراهای متعدد همچنین معرفی بهترین آثار نمایشی به دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر فجـر برگزار می شود.
 
جوایان زاده خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر استانی در یزد بر اساس اجرای عمومی سالانه و در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین در مورد دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی یادآور شد: این جشنواره با محوریت خانواده برپا می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد که میزبانی شایسته ای از جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان داشته باشیم زیرا معتقدیم یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه تئاتر خیابانی دارد که برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند این ظرفیت‌ها را پویا کند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..