مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان:

‌آب می تواند موجب دوستی و تعامل استان های فلات مرکزی شود/ ‌حافظ سرمایه ها و اعتماد مردم هستیم

به گزارش یزدی نیوز"‌محمدرضا رضایی نژاد" در نشست خبری با اهالی رسانه استان با اشاره به ثبت شرکت تعاونی فرااستانی تولیدی و توزیعی در حوزه آب، ‌گفت: ‌مهم ترین عنصری که می تواند محور دوستی، ‌همکاری و تعامل استان های فلات مرکزی شود آب است.

به گزارش یزدی نیوز، ‌مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان پیش ازظهر پنج شنبه ٢٥ مردادماه در جمع اهالی رسانه استان با اشاره به اینکه کار خبرنگاری یک رسالت است، ‌بیان کرد: ‌سختی کار شما اهالی رسانه به این دلیل است که در دنیای امروز به دنبال صداقت و حقیقت هستید و این کار  دشواری است.
"‌محمدرضا رضایی نژاد" ‌با اشاره به فعالیت های انجام شده گروه تعاونی پیشگامان در ٢٢ سال گذشته، ‌ادامه داد: ‌همواره به فکر حفاظت از سرمایه های مردم و اعتماد آنها هستیم و درحال حاضر نزدیک به ٢٠ درصد از جمعیت یزد سهامدار پیشگامان هستند.
وی افزود: ‌گروه تعاونی پیشگامان بخشی از تفکر یزدی برای آینده نگری است و می خواهیم یزد را به عنوان یک تفکر کار گروهی و تعاونی موفق در کشور معرفی کنیم.
رضایی نژاد خاطرنشان کرد: ‌خوشبختانه درحال حاضر بیش از تعهدمان به مردم دارایی کارشناسی شده داریم و همواره به دنبال افزایش ارزش افزوده  دارایی ها هستیم.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با بیان اینکه باید سرمایه های ملی و اجتماعی را تقویت کنیم، ‌گفت: ‌از لحاظ ذخیره دانایی و وجود سرمایه های خرد مردم دارای ظرفیت بالایی هستیم که باید از این ظرفیت برای انجام پروژه های بزرگ در قالب تعاونی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ‌با اقتصاد تعاونی می توانیم به جنگ اقتصادی برویم و تهدید نقدینگی را به فرصت سرمایه گذاری تبدیل کنیم.
رضایی نژاد ‌با اشاره به سرمایه گذاری در پروژه بندرخشک پیشگامان، ‌بیان کرد: ‌کارهای بسیار خوبی در این پروژه شده است و با عملیاتی شدن آن یک گردش اقتصادی مناسبی برای استان به وجود خواهد آمد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در پایان سخنان خود با بیان اینکه به دنبار انتقال آب برای استان هستیم و به منافع آن کمتر از خود آب فکر می کنیم، ‌اظهار امیدواری کرد: ‌تا یک سال آینده پروژه آب شیرین کن عملیاتی شود.
‌گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اهالی رسانه استان تجلیل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..