مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران:

دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل باید بیشتر مورد توجه رسانه ها به ویژه رسانه ملی به ویژه در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزسیدحسن حسینی، در جمع فعالان فرهنگی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای یزد با حضور معاون استان‌های صدا و سیمای کشور و مدیرکل صدا و سیمای یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که لازم است صدا و سیما انجام دهد، نشان دادن نفود و پیشرفت انقلاب در کشورهای منطقه و جهان است.

 
وی عنوان کرد: موج اسلام خواهی و عدالت خواهی که امروز در کشورهای منطقه به راه افتاده، متاثر از پیروزی انقلاب است اما کمتر به این کارکرد انقلاب پرداخته شده است.
 
حسینی تاکید کرد: وظیفه ما است که وضعیت فعلی کشور را با ۴۰ سال پیش مقایسه کرده و نتایج آن را به مردم اعلام کنیم تا در دل آنها امید ایجاد شود.
 
مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران تصریح کرد: اینکه بعد از ۴۰ سال در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا موسساتی از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را ترویج کند، مایه عزت و افتخار است و این مهم باید مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.
 
فاطمی، معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست با استقبال از این پیشنهاد اظهار داشت: این پیشنهاد باید به عنوان یک سیاست راهبردی در صدا و سیمای مرکز یزد مورد استقبال قرار گیرد و تلاش خواهیم کرد در برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، این ایده ترویج و برای آن برنامه سازی شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..