کاهش ۲۴ درصدی درآمد استان یزد

دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد با اشاره به درآمد 397 میلیارد تومانی استان تاکنون، از کاهش 24 درصدی ان نسبت به میزان مصوب خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علی نمازی» به ارائه آمار عملکردی درآمد چهار ماهه ابتدای سال‌جاری استان به تفکیک درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه پرداخت و اعلام کرد: درآمد استان در این مدت بالغ بر ۳۹۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب ۲۴ درصد کاهش یافته است . 

 
وی میزان درآمد مالیات‌های مستقیم استان مشتمل بر حقوق بخش عمومی، حقوق بخش خصوصی، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلی، سهام و املاک، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را ۲۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد که ۱۸ درصد نسبت به میزان مصوب کسری داشته است . 
 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، میزان مالیات‌های غیرمستقیم اعم از مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره‌گذاری و نقل و انتقال اتومبیل و غیره را ۱۶۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان در قیاس با میزان مصوب ۲۷ درصد کاهش یافته است . 
 
دبیر ستاد درآمد، میزان «عوارض خروج از کشور» و «جرائم رانندگی داخل و خارج شهر» را در این مدت به ترتیب ۷۵۰ میلیون تومان و  2.7 میلیارد تومان اعلام کرد . 
 
وی درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا‌های دستگاه های اجرایی را هم  11.6 میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب، ۶ درصد کاهش داشته است . 
 
نمازی همچنین در این جلسه اعلام کرد که درآمد وصولی استان در این مدت، مشتمل بر ۹۶ درصد درآمدهای مالیاتی، سهم جرائم، خسارات، خدمات و فروش کالا حدود چهار درصد بوده است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..