بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری از پروژه های شهرستان خاتم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با همراهی بخشدار و برخی مدیران شهرستانی از پروژه های مدیریت بحران شهرستان خاتم بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز"هادی هادی نسب" و تیم همراه ، ابتدا از آتش نشانی مروست و امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید ‌کردند و در جریان فعالیتها و آمار حوادث آتش سوزی این منطقه قرار گرفتند.

سپس از سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرستان خاتم واقع در دهستان چاهک بازدید گردید که هدف از این بازدید ارزیابی امکانات سالن چند منظوره جهت اسکان و آمادگی در مواقع بحران و استفاده صحیح از سالن ها و نگهداری مناسب در زمان پیش از بحران بود.
در ادامه ضمن بازدید از شرکت آب و فاضلاب شهری مروست، مقرر شد در راستای امنیت بیشتر، شرکت آب و فاضلاب نسبت به حصارکشی منابع ذخیره آب اقدام نماید.
پس از آن ‌مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن بازدید از تجهیزات پایگاه امداد و نجات مسجد حضرت ابوالفضل(‌ع)، امدادگران هلال احمر و اورژانس از کمبودها و نواقص پایگاه امداد جاده ای، نکاتی را بیان نمود که مقرر شد جهت تامین برق پایگاه، سلولهای خورشیدی نصب و از برق تولیدی آن استفاده گردد.
برگزاری مانور امداد و نجات در هرات به منظور سنجش و محک میزان آمادگی دستگاه های امدادی از دیگر برنامه های سفر هادی نسب به این مناطق بود.
گفتنی است در پایان، جلسه ای در محل فرمانداری خاتم با حضور مدیرکل و کارشناسان مدیریت بحران، معاونین فرماندار و بخشدار برگزار گردید و موضوع استمهال تسهیلات مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..