معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مطرح کرد:

جهت دهی مدل ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی استان بر مبنای رضایت ارباب رجوع

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تاکید بر حفظ جایگاه هدفمند‌ی و وظیفه شناسی در شاخص های ارزیابی، گفت: جهت دهی مدل ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی استان یزد بر مبنای رضایت ارباب رجوع هدف گذاری شود.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار شد و پس از ارائه گزارش ارزیابی عملکرد سال ٩٦ دستگاه های اجرایی استان، برنامه ریزی نسبت به برگزاری جشنواره شهید رجائی و تقدیر از دستگاه های برتر صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست گفت: در چند جلسه کارشناسی بر روی شاخص های ارزیابی ویژه استان بر اساس تاثیر بر روند پویایی و اثربخشی تمرکز شده و خوشبختانه در شاخص های ارزیابی کشوری نیز برای نزدیک شدن به استانداردهای علمی اصلاحاتی  صورت پذیرفته است.
«علی زینی وند» ادامه داد: هر سال نسبت به گذشته نوع و جایگاه شاخص ها در حال تقویت است اما توجه به شاخص های کلیدی توسعه پایدار و سنجش میزان رضایت ارباب رجوع نیازمند توجه و تعریف فرآیندهای موثرتری می باشد که ارزیابی عملکرد اجرایی استان نیز به این سمت جهت دهی می شود.
زینی وند افزود: در ارزیابی تلاش برای اینکه یک مجموعه از هدف اصلی و وظایف خود فاصله نگرفته باشد‌، نیازمند دقت چند جانبه است و برگزاری جشنواره شهید رجائی نیز مسیری برای رسیدن به ساز و کارهای قوی تر در ارزیابی دستگاه ها و نهادینه سازی عنصر پاسخگویی در عرصه های مختلف است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان بیان کرد: از نگاهی که حفظ جایگاه هدفمندی و وظیفه شناسی در شاخص های ارزیابی اهمیت فراوانی دارد، مدل های ارزیابی دستگاه های اجرائی در استان بر مبنای رضایت ارباب رجوع هدفگذاری شود.
گفتنی است جشنواره استانی شهید رجائی همزمان با گرامیداشت هفته دولت برگزار و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، از دستگاه های اجرائی ‌استان بر اساس شاخص های عمومی و تخصصی تقدیر می شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..