معاون استاندار یزد عنوان کرد:

سرعت بخشی به طرح جامع پارک علم و فناوری یزد در مسیر توسعه اقتصاد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد سرعت بخشی به اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری یزد را عاملی موثر در مسیر توسعه اقتصاد دانش بنیان استان دانست .

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست هم اندیشی بررسی مشکلات و تصمیم گیری با هدف تسریع اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد برگزار شد.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این جلسه گفت: بر اساس ظرفیت های علمی و وجود زیرساخت های فناورانه مناسب در استان، سرعت بخشی به فرآیند اجرائی طرح جامع پارک علم و فناوری یزد نیازمند توجه بیشتر و برنامه ریزی بین بخشی است.
 
علی زینی وند افزود: تحقق این طرح، مسیر توسعه اقتصاد دانش بنیان را تسهیل می کند و با تکیه بر شیوه های اقتصادی نوآور و رقابت پذیر می توان نتایج خوبی را در بازسازی محیط کسب و کار و ایجاد شغل شاهد بود.
 
زینی وند اظهار داشت: با تشکیل شورای راهبری و برنامه ریزی جلسات هم اندیشی با  حضور سرمایه گذاران و مدیران اجرائی موثر در این موضوع می توان فرآیند شرایط و دریافت مجوزها و تسهیلات لازم برای تحقق طرح جامع پارک علم و فناوری یزد را سرعت بخشید.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تاکید بر بهره گیری از تجارب ملی و بین المللی در این عرصه، بیان کرد: اجرای موفق فاز اول این مجموعه می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های جدید را در زمینه دانش بنیان و سایر عرصه های اقتصادی ایجاد کند.
 
گفتنی است در این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و قابلیت های این مجموعه بیان و روند دریافت مجوزها و مشکلات پیش روی اجرای این طرح مورد تبادل نظر و هم اندیشی قرار گرفت.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..