بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد

هم زمان با هفته ملی مهارت مدیرکل پدافند غیرعامل به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای شماره ‌یک پسران و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران استان بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوزدر این بازدید "‌محمدصادق طهماسبی"‌ مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و "محمود زارع ‌ رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ضمن بازدید از از کارگاه های آموزشی از نزدیک با فعالیت های کارآموزان آشنا شدند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در جمع مسئولان و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن ارج نهادن به شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از کالای ایرانی نام گذاری گردیده است، به وجود توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه اشاره کرد.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان همچنین نقش و اهمیت آموزش های مهارتی را در بستر سازی اشتغال جوانان، کاهش معضل بیکاری، بالا بردن کیفیت کالا‌های ایرانی و جلب رضایت عموم جامعه موثر دانست و خاطرنشان کرد‌: راهی جز این نداریم که برای پیشرفت و توسعه استان و کشور از مدرک گرایی صرف دوری کنیم و به آموزش های مهارتی روی آوریم.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..