امام جمعه یزد:

مسئولان برای از بین بردن محرومیت در جامعه تلاش مستمر کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، خواستار تلاش مستمر مسئولان برای از بین بردن محرومیت در جامعه شد.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: مردم برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تداوم و استمرار انقلاب و سربلندی نظام تلاش‌های بسیاری کرده‌اند بنابراین شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

 
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید خدمت به مردم را بر همه امور ارجح بدانند، افزود: هر چه مدیران در راستای خدمت به مردم قدم بردارند، رضایت آنها و شرایط رفاه و آسایش آنها بیشتر فراهم خواهد شد.
 
ناصری تاکید کرد: به طور قطع هر اقدامی، زحماتی را نیز به دنبال دارد و زمانی که دولت می‌خواهد مملکت‌داری کند باید سختی‌ها را نیز تحمل کرده و در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم قدم بردارد.
 
وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات و روایات، سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که خداوند به بندگان خود ارزانی داشته است، عنوان کرد: همه ما باید قدردان این دو نعمت بزرگ باشیم و در راستای تامین هر چه بیشتر آن تلاش کنیم.
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: به طور مسئولانی که در راستای تامین امنیت و سلامت مردم تلاش می کنند نیز از اجر بیشتری برخوردار هستند و نزد خداوند متعال جایگاه بهتری دارند.
 
ناصری با تاکید بر اینکه نباید هیچ اقدامی مگر برای جلب رضایت خداوند متعال انجام دهیم، افزود: مردم حق بسیار زیادی بر گردن مسئولان دارند و مسئولان وظیفه دارند در راستای رفع مشکلات آنها قدم بردارند و همیشه به فکر از بین بردن مشکلات و محرومیت‌ها باشند.
 
وی با بیان اینکه مردم امروز با مشکلات زیادی به ویژه در زمینه اقتصادی مواجه هستند، ادامه داد: مسئولان باید به صورتی فعالیت کنند که در این شرایط مشکلات مردم کاهش پیدا کند و باری از دوش آنها برداشته شود.
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: این که ما در فعالیت‌های خود، نیت‌هایی غیر از رضای خدا و برآورده کردن نیاز مردم داشته باشیم و به فکر مشکلات مردم نباشیم، به طور قطع آخرت خود را به هیچ و پوچ فروخته‌ایم و هیچ هم به دست نیاورده‌ایم زیرا هر چه در این دنیای فانی به دست آوریم، از دست خواهد رفت.
 
وی بر خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاها تاکید کرد و افزود: باید شرایط رفاه مردم در همه نقاط کشور و استان فراهم شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..