فرماندار مهریز:

بی‌تفاوتی مدیران به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست

فرماندار شهرستان مهریز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان با تاکید بر این که بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست، گفت: باید سیاست‌ها، دستاوردها و دستورالعمل‌های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود.

به گزارش یزدی نیوز«سید محمد رستگاری» در این نشست که با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن شهید رجایی فرمانداری مهریز برگزار شد، بیان کرد: مدیران اجرایی با تعامل و فعالیت بهتر و همفکری بیشتر باید گره‌های مردم را باز کنند و توجه خاصی به اقشار کم درآمد جامعه و حل مشکلات آنها داشته باشند. 

 
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بررسی و پیگیری، از تنش‌ها و گرفتاری‌هایی مردم جلوگیری کنند و نقش مهمی را در آرامش و امنیت شهرستان ایفا کنند.
 
فرماندار گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، تولید و اشتغال باید سرلوحه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مدیران در سالجاری قرار گیرد که رسالتی مهم است. 
 
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با پیگیری و نامه‌نگاری‌های لازم در پیشرفت زودتر طرح‌ها اقدام و به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، سیاست های درست را بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری اجرا کنند. 
 
رستگاری یادآور شد: مردم باید عملکرد نظام را بدانند و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی در این امر نقش مهمی دارند.
 
فرماندار مهریز در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این که همه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها باید دغدغه اشتغال را داشته باشند، اظهار کرد: اشتغال باید دغدغه همگی باشد و از جان خود در این راه مایه بگذارند تا هر روز امید را بیش از پیش در دل مردم زنده کنند. 
 
وی همچنین بیان کرد: بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست و باید سیاست‌ها، دستاوردها و دستورالعمل‌های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود. 
 
رستگاری در پایان نیز خاطرنشان کرد: مدیران باید انتقاد‌پذیر باشند و از تخریب دیگر دستگاه‌ها پرهیز کنند و اگر مشکلی باشد باید بین خودشان حل و فصل شود.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..