مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

تقویت هویت ایرانی اسلامی کودکان عاملی موثر در توسعه کشور است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: توجه به عناصر هویت و تقویت هویت ایرانی اسلامی کودکان امری ضروری است و بسیاری از اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای کشور بدون توجه به این موضوع محقق نخواهد شد .

به گزارش یزدی نیوز«  فخرالسادات خامسی هامانه» ‌در ‌نشست هماهنگی برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی، اظهار کرد: برگزاری رویدادها و همایش‌های ملی در استان در کنار معرفی جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی یزد، فرصت‌های بسیار خوبی برای ارائه شاخص‌های فرهنگی، ‌اجتماعی و علمی استان است .

وی افزود: پیشگامی دو دهه استان یزد در کنکور سراسری نشان از پتانسیل‌های منحصر به فرد این دیار در حوزه‌های آموزشی و علمی دارد و برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان در حوزه آموزش استان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از این ظرفیت در جهت توسعه پایدار استان در بخش‌های مختلف بهره‌برداری شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در ادامه با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به میزبانی استان یزد، گفت: توجه به عناصر هویت، فر‌آیند هویت یابی کودکان و ارائه راهکارهای اجرایی در جهت کمک به شکل گیری و تقویت هویت ایرانی-‌اسلامی کودکان امری ضروری است و بسیاری از اهداف و برنامه ‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت توسعه‌ای کشور بدون توجه به این موضوع محقق نخواهد شد .

گفتنی است؛ اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در ٣٠ آبان و اول آذرماه سال جاری در قالب‌های مقاله، قصه گو‌یی، فیلم کوتاه، عکس ،آواها و نواهای بومی محلی و دکلمه خوانی در استان یزد برگزار خواهد شد .

 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..