آغاز طرح ویژه استانداردسازی خدمات در استان یزد

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: طرح ویژه و جدید استاندارد‌سازی خدمات به زودی در تمام مناطق استان یزد به مرحله اجرا در می‌آید.

به گزارش یزدی نیوز«محمد حسین ماجدی اردکانی» در این باره تصرح کرد: اداره کل استاندارد استان یزد در نظر دارد این طرح را در سال جاری به منظور حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندان به مرحله اجرا در آورد. 

 
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، کارگروه ویژه‌ایی نیز در اداره کل استاندارد تشکیل شده تا با انجام سریع بازرسی‌ها، واحد‌های حائز شرایط لازم جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد، شناسایی، امکان‌سنجی و مجوز لازم برای آن‌ها صادر شود.
 
این مسئول گفت: این طرح صنوفی مانند لبنیاتی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، ساندویچی‌ها، سوپری‌ها و هایپرمارکت‌ها و حتی خواربارفروشی‌ها را نیز شامل و جزئیات کار آنها براساس استاندارد تشویقی شماره ۲۰۸۲ ممیزی می‌شود.
 
مدیر کل استاندارد استان در خصوص اهداف اجرای این طرح نیز تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا مردم با اطمینان خاطر بیشتری کالا‌ها و مایحتاج زندگی روزمره خود را تهیه و استفاده کنند چرا که این مهم را حق هر استفاده کننده‌ایی می‌دانیم، ضمن این که ایجاد زمینه آرامش و آسایش مردم، از افتخارات ما خدمتگزاران نیز محسوب می‌شود.
 
وی همچنین گفت: یکی دیگر از هدف‌هایی که اداره کل استاندارد استان یزد در این باره دنبال می‌کند، حمایت از کالای ایرانی است.
 
ماجدی اردکانی در پایان نیز در این مورد خاطرنشان کرد: کارشناسان و مدیران مربوطه جهت تحقق شعار سال با نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمری که از کالاها و خدمات تولیدی استان دارند، مترصد آن هستند که سطح کیفیت بالا رفته تا رغبت وگرایش مردم به سوی خرید و استفاده از محصولات ایرانی افزایش یابد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..