زینی‌وند:

یزد در ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی با مشکل روبه‌رو است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، با اشاره به ضرورت ساماندهی شرکت های متولی ذخیره سازی نهادهای دامی در استان، گفت: استان یزد در بحث ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی با مشکل روبه‌رو است.

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی‌وند» در کارگروه اشتغال استان با اشاره به ضرورت ایجاد موج اشتغال دانش بنیان در سطح استان،‌ اظهار کرد: اگر فرمانداران بتوانند طرح‌های ویژه با حجم اشتغال زایی بالا و مطمئن را در شهرستان‌ها شناسایی کنند به کارگروه ارائه دهند .

 
وی افزود: اولویت ما در استان یزد، طرح‌های ویژه با کارکرد بسیار خوب است و بدون شک در کارگروه نیز ابتدا این طرح‌ها بررسی می‌کنیم تا بتوان حجم بیشتری را به کار گرفت .
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در ادامه به اهمیت و توجه ویژه به مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: مشاغل خانگی بحث بسیار مهم و حائز اهمیتی است و در این بخش سهمیه‌ای به یزد اختصاص یافته که باید سهم دستگاه‌های مختلف در استان مشخص و به زودی راه‌اندازی شود .
 
زینی‌وند تصریح کرد: در این مدت مجموعه استان در بحث اشتغال فعالیت‌های چشمگیری داشتند و با نظارت‌هایی که در استان صورت گرفته انحرافی کمی داریم که با تلاش دوستان بدون تردید در ماه‌های آینده انحراف کمتری نسبت به الآن خواهیم داشت .
 
وی در پایان با اشاره به وجود مشکلات ذخیره سازی در استان، خاطرنشان کرد: شرکت‌های متولی ذخیره سازی نهاده‌های دامی در استان باید به منظور اشتغال زایی ساماندهی و مشخص شوند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..