امام جمعه یزد:

مدیران باید قدرت تصمیم گیری و حل مسئله داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مدیران باید قدرت تصمیم گیری و حل مسئله داشته باشند و اگر غیر از این باشند، طبیعی است که برای حل مشکلات، متوسل به خارجی‌ها می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد با تاکید بر اینکه مدیر باید توانایی حل مشکل و باز کردن گره‌ها را داشته باشد، اظهار داشت: مدیری که نتواند راهکار ارائه دهد، طبیعی است که به دیگران و خارجی‌ها متوسل می‌شود برای اینکه آنها به حل مشکل بشتابند.

 
ناصری با تاکید بر اینکه مشکل را باید مسئله دانست و نسبت به حل آن اقدام کرد، افزود: باید در حل مشکلات با توکل به خدا پیش برویم و هراس و واهمه را کنار بگذاریم.
 
امام جمعه یزد عنوان کرد: قدرت تصمیم گیری بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه برخی ضعف رأی و اراده در تصمیم گیری دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: برای مدیریت در هر کاری باید با فکر تصمیم گرفت زیرا اگر بدون تفکر اقدام به تصمیم گیری کنیم، دیری نمی‌پاید که ناچار به بازگشت از تصمیم خود خواهیم شد.
 
امام جمعه یزد تصریح کرد: اکنون موضوع مهم، انقلاب و دین است و دشمن می‌خواهد ما ضعیف باشیم تا نتوانیم در برابر آمریکا و اسرائیل غاصب بایستیم یا به فلسطین کمک کنیم.
 
ناصری بیان کرد: در چنین شرایطی همه باید همدل باشیم نه اینکه خوداندیش بوده و پول‌ها را به خارج از کشور هدایت کنیم بلکه باید به فکر دین و نظام و مردم و اجتماع باشیم.
 
وی تاکید کرد: باید به ذهنیت مردم، لباس انقلابی بپوشانیم و آنها را با تفکر انقلابی و جهادی به پیش برویم تا مشکلات یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شود.
 
امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله اشتغال اظهار داشت: یکی از مسائلی که می تواند به شکل زنجیره وار، مشکل اشتغال را حل کند، صنعت پوشاک است زیرا با رونق صنعت پوشاک، صنایعی نظیر نساجی، نخ ریسی و پنبه کاری نیز رونق می گیرد و عده زیادی مشغول به کار می شوند.
 
وی تاکید کرد: اگر آموزش وجود داشته باشد، می توانیم بهترین پوشاک را در کشور تولید و حدال برای ۱۰ میلیون نفر اشتغال ایجاد کنیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..