کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) از یزد راهی مشهد شد

کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع)، متشکل از ۷۲ زائر پیاده از یزد راهی مشهد مقدس شد.

به گزارش یزدی نیوز۷۲ زائر امام رضا (ع) امسال برای سومین سال متوالی با پای پیاده به سمت مشهد مقدس حرکت کردند تا در ایام دهه کرامت در مسیر سفر تاریخی امام رضا (ع) باشند و ۱۶ مرداد به زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) بروند.

 
مسئول کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا (ع) یزد پیش از ظهر امروز، در حاشیه حرکت این کاروان پیاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کاروان از سه سال پیش اعزام ارادتمندان به علی ابن موسی الرضا (ع) را آغاز کرده و هر سال ۷۲ زائر را راهی مشهد مقدس می کند.
 
سید حسین حسینی با بیان اینکه این کاروان حدود یک ماه در مسیر خواهد بود، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، کاروان پیاده زائران امسال در ۱۶ مرداد به مشهد مقدس خواهد رسید.
 
وی، این کاروان را دانشگاه سیار فرهنگ رضوی دانست و بیان کرد: تلاش شده در طول مسیر، برنامه هایی در راستای آشنایی با سیره امام رضا (ع) که بتواند اثرگذاری ویژه در جوانان داشته باشد، تدارک دیده شود.
 
حسینی با اشاره به فراخوان منتشر شده برای دعوت از زائران عنوان کرد: ۱۵ روز زمان برای ثبت نام در نظر گرفته شد که در این مدت افراد بسیاری از قشرهای مختلف اقدام به ثبت نام کردند که از بین آنها ۷۲ نفر برای این سفر انتخاب شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..