صعود تیم فوتسال پردیس بافق به مسابقات لیگ دسته اول کشور

تیم فوتسال امید پردیس بافق با کسب رتبه دوم مسابقات لیگ مناطق کشور به مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور راه یافت.

به گزارش یزدی نیوزرییس هیت فوتبال بافق از راهیابی تیم فوتسال پردیس این شهرستان به عنوان نماینده استان به مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور به میزبانی مشهد مقدس خبرداد و افزود:تیم ها از سراسر کشور در دو گروه هشت تایی باهم به رقابت می پردازند.

تفکری تیم های هم گروه با پردیس بافق را تیم های فیروزه مشهد، مقاومت قزوین، لبنیات ارژن شیراز، دبیری تبریز، وحدت بهشهر، مس سونگون ورزقان و کرمان فراراه عنون کرد و گفت:از هرگروه هشت تایی این مسابقات سه تیم برتر به مسابقات لیگ برتر کشور صعود می کنند.
وی با اشاره به سابقه تیم فوتسال امید پردیس بافق بیان داشت:این تیم ۱۴سال در حال فعالیت است ودر مسابقات کشوری ۷سال به صورت فعال کار خود را ادامه می دهد.
رییس هیت فوتبال بافق تصریح کرد:این تیم توانسته مقام های زیادی در مسابقات لیگ استان کسب کند که در رده نونهالان،نوجوانان و جوانان موفق به کسب مقام سوم شده و در رده امید نایب قهرمانی استان را کسب کرده است.
تفکری به لزوم توسعه تیم های فوتبال و فوتسال شهرستان تاکید کرد و گفت:تیم پردیس بافق توانسته برای نخستین بار به لیگ های کشوری راه یابد و در دو مرحله موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی شده است.
وی توسعه فوتبال و فوتسال پایه شهرستان را از دیگر برنامه های این هیت در طول فعالیت خود عنوان کرد.
گفتنی است:تیم فوتسال امید پردیس بافق با کسب مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور، به مسابقات لیگ برتر کشور راه می یابد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..